پیام سپاهان
سردار شیروانیان:
رهنمودهای رهبری برای مردم فصل الخطاب است
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 16:08:56
پیام سپاهان - مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه رهنمودهای رهبری برای مردم فصل الخطاب است، گفت: مردم علی‌رغم اعتراض نسبت به تدبیری برخی مسئولان پای انقلاب و نظام مقدس اسلامی هستند.

سردار مجتبی شیروانیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه راهپیمایی مردم اصفهان در حمایت از اقتدار و امنیت کشور ، با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا به امروز مردم هر زمان احساس کردند انقلاب تهدید شده است در صحنه‌ حاضر شدند، اظهار داشت: مردم با بدخواهان، اشرار، ضدانقلاب و دشمنان کشور همیشه صف خود را جدا کرده و مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند.
وی افزود: علیرغم همه مشکلات موجود و همه کوتاهی‌های که برخی مسئولان دارند مردم نشان داده‌اند که خواستار اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب و راهبردهای ایشان هستند و هرگز دست از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) و تبعیت از امام خامنه‌ای برنمی‌دارند.
مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان اصفهان خاطرنشان کرد: ملت ایران حضور پرمعنا و پرشوری در راهپیمایی‌های حمایت از اقتدار و امنیت کشور و برائت از آشوب‌گران داشته‌اند و این نشان دهنده پایبندی ملت ما به انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی است.
سردار شیروانیان حضور مردم را عامل خنثی شدن توطئه دشمنان دانست و تصریح کرد: علی‌رغم خسارت‌هایی که اغتشاش‌گران به کشور و به اموال مردم و بیت المال وارد کردند و تمام تلاش‌هایی که در راستای ایجاد ناامنی داشتند مردم دست از ولایت و رهبری برنداشتند و اعلام کردند رهنمود رهبر معظم انقلاب پس از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین برای امت فصل الخطاب است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114266/رهنمودهای-رهبری-برای-مردم-فصل-الخطاب-است
بستن   چاپ