پیام سپاهان
تلفن‌های آسیب دیده اصفهان تا آخر هفته آینده وصل می‌شود
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 16:02:38
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مشکل 50 درصد از خطوط تلفن ثابت مرکز خاتم الانبیا (ص) اصفهان که بر اثر ناآرامی‌های اخیر قطع شده بود با تلاش کارکنان مخابرات برطرف شده و 50 درصد مابقی نیز تا آخر هفته آینده رفع خواهد شد.

محمدرضا بیدخام روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: همه ارتباطات تلفن همراه و ثابت استان اصفهان به جز یک مرکز که در ناآرامی‌های اخیر مقداری آسیب دید، پایدار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی اظهار داشت: 140 هزار تلفن ثابت مرکز خاتم الانبیاء (ص) اصفهان قطع شده بود که در زمان حاضر 50 درصد این ارتباطات وصل شده و مابقی نیز تا آخر هفته آینده وصل و وضعیت عادی می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه مشکل خاصی در زمینه تلفن همراه در استان اصفهان وجود ندارد ادامه داد: یک سری سایت‌های تلفن همراه از مدار خارج شده بود که هم اکنون 70 درصد آنها وارد مدار شده و مابقی سایت‌ها هم تا آخر هفته آینده وارد مدار می‌شوند.
بیدخام تصریح کرد:در حال برآورد خسارت‌های وارده به مخابرات اصفهان هستیم اما تاکنون میزان تقریبی این خسارت‌ها هم مشخص نشده است.
هفته گذشته در پی هجوم عده‌ای اخلالگر به مرکز مخابرات خاتم الانبیاء، ارتباطات مخابراتی شامل تلفن ثابت، تلفن همراه ( اپراتور همراه اول) و اینترنت در بخشی از شمال کلان‌شهر اصفهان از جمله ملک شهر، خانه اصفهان و خیابان رباط قطع شد.
برچسب‌ها
اصفهان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114252/تلفن‌های-آسیب-دیده-اصفهان-تا-آخر-هفته-آینده-وصل-می‌شود
بستن   چاپ