پیام سپاهان
استاندار اصفهان از حماسه مردم این استان قدردانی کرد
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 16:02:37
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان گفت: حضور خودجوش مردم با بصیرت اصفهان در راهپیمایی و اجتماع مردمی حمایت از امنیت و اقتدار میهن اسلامی ستودنی است.

عباس رضایی روز پنجشنبه در اجتماع مردمی حمایت از امنیت و اقتدار میهن اسلامی در میدان انقلاب اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تجمع نشان از همراهی و همگامی آحاد مردم با نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت است.
وی افزود: در روزهای اخیر اغتشاشگران بهانه‌ای پیدا کرده و گمان می‌کردند می‌توانند از این طریق مردم را با خود همراه کنند اما مردم در تمام صحنه‌ها حساب چند آشوبگر و فتنه‌گر را از خود جدا کردند و همراهی خود را با نظام و حاکمیت نشان دادند.
استاندار اصفهان ادامه داد: در این چند روز، مردم با همراهی نیروهای انتظامی و امنیتی با هوشمندی و اقتدار کامل عمل کردند و در این مدت تدابیر خوبی انجام شد که از همه این عوامل قدردانی می‌شود.
وی بیان کرد: مجموعه مدیران اجرایی استان با تمام وجود برای خدمت به مردم برنامه‌هایی تدارک دیده‌اند و هر روز ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بر قیمت کلیه اجناس نظارت دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز گفت: ستاد تنظیم بازار بصورت روزانه بازار را رصد می کند و خوشبختانه آرامش خوبی در بازار وجود دارد.
سید حسن قاضی عسگر افزود: اجناس ضروری مردم به وفور در بازار وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست.
وی افزود: تنها نگرانی که وجود دارد از بابت افزایش هزینه‌های حمل و نقل و حمل بار است که با تثبیت سهمیه بنزین این بخش این نگرانی نیز برطرف خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان ادامه داد: بر اساس قولی که به مردم داده شده آنچه نیاز مردم است در بازار وجود دارد و هیچ کمبودی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: حتی در برخی مواد مورد نیاز مانند گوشت ، مرغ و مواد پروتئینی شاهد کاهش قیمت‌ها هستیم و امیدواریم این دوره به خوبی مدیریت شود.
برچسب‌ها
عباس رضایی اصفهان راهپیمایی استانداری اصفهان
پروندهٔ خبری
حضور مردم

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114251/استاندار-اصفهان-از-حماسه-مردم-این-استان-قدردانی-کرد
بستن   چاپ