پیام سپاهان
میزان مصرف گاز با سرد شدن هوا در اصفهان به 70 میلیون مترمکعب رسید
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 10:48:09
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس روابط عمومی شرکت گاز اصفهان گفت: میزان مصرف گاز در این استان با سرد شدن هوا در این هفته به رکورد 70 میلیون متر مکعب در هر شبانه روز رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.

سیدحسن موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: میزان متوسط مصرف گاز در هر شبانه‌روز در این ایام در سال‌های اخیر بین 60 تا 65 میلیون متر مکعب بود اما دوشنبه این هفته به 70 میلیون رسید.
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با توجه به افت محسوس دما و بارش برف از امشب نیز با رکورد مصرف گاز در استان اصفهان مواجه باشیم.
موسوی تصریح کرد: اصفهان از نظر دسترسی به خطوط اصلی توزیع گاز مشکلی ندارد و در چند شب گذشته نیز با وجود افزایش مصرف گاز، مسئله‌ای در ارائه خدمات به‌وجود نیامد.
وی خاطرنشان کرد: اگر مصرف گاز بسیار افزایش یابد از برخی از صنایع خواسته می‌شود که فعالیت خود را کاهش دهند یا از سوخت دوم استفاده کنند زیرا اولویت نخست برای ما، مشترکان خانگی هستند.
رییس روابط عمومی شرکت گاز اصفهان به مردم توصیه کرد که برای مصرف بهینه سوخت گاز در خانه‌های خود، دودکش ها و وسائل گرمایشی خود را کنترل کنند و حتما یک منفذ ورودی برای هوای تازه در نظر بگیرند.
موسوی اضافه کرد: اگر مردم در خانه‌های خود بوی گاز استشمام کردند با سامانه 194 برای امدادرسانی گاز تماس بگیرند.
بیش از یک میلیون و 800 هزار مشترک در استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.
سالانه حدود 21 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی توسط شرکت گاز استان اصفهان توزیع می‌شود که بعد از تهران، رتبه دوم کشوری را دارد.
اداره کل هواشناسی اصفهان پیش‌بینی کرد که در چند روز آینده تا جمعه، کاهش محسوس دما و یخبندان و لغزندگی معابر عمومی و جاده‌ها در انتظار این استان است.
بر این اساس، با خروج سامانه سرد بارش‌زا از اواخر امروز، کاهش محسوس دما بین 6 تا هشت درجه سانتی‌گراد و یخبندان و لغزندگی معابر عمومی و جاده‌ها تا روز جمعه انتظار می‌رود.
برچسب‌ها
مدیریت مصرف انرژی اصفهان شرکت گاز مصرف گاز

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114242/میزان-مصرف-گاز-با-سرد-شدن-هوا-در-اصفهان-به-70-میلیون-مترمکعب-رسید
بستن   چاپ