پیام سپاهان
داوطلبان آزمون استخدامی برای دریافت کارت حضوری مراجعه کنند
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 00:26:21
پیام سپاهان - اصفهان- رییس ستاد آزمون‌های سراسری دانشگاه اصفهان گفت: برخی از داوطلبان شرکت در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی که به علت کندی اینترنت موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نشده‌اند، می‌توانند حضوری مراجعه کنند.

محمدرضا ایروانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: آن دسته از داوطلبان می‌توانند تا ساعت 18 امروز (چهارشنبه) با مراجعه به باجه رفع نقص در دانشگاه اصفهان اقدام به دریافت کارت خود کنند.
وی یادآور شد: برای 521 هزار و 973 داوطلب در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در کشور کارت آزمون صادر شده که از این تعداد 320 هزار و 14 داوطلب زن و بقیه مرد هستند.
رییس ستاد آزمون‌های سراسری دانشگاه اصفهان اضافه کرد: 23 هزار و 444 داوطلب نیز از استان اصفهان در این آزمون شرکت می‌کنند که شامل 15 هزار و 497 نفر زن و 7 هزار و 947 نفر مرد هستند.
وی بیان کرد: 66.1 درصد داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در استان اصفهان را زنان تشکیل می‌دهند که در 11 شهرستان و 12 حوزه امتحانی اصلی به رقابت می‌پردازند.
ایروانی با اشاره به برگزاری آزمون در 2 نوبت صبح و بعدازظهر عنوان کرد: آزمون استخدامی نوبت صبح در 2 گروه امتحانی شامل 15 هزار و 562 داوطلب و بعدازظهر در سه گروه امتحانی شامل هفت هزار و 882 داوطلب در استان اصفهان برگزار می‌شود.
وی همچنین گفت: در شهر اصفهان 2 حوزه اصلی در دانشگاه اصفهان و دانشگاه غیرانتفاعی شهید اشرفی اصفهانی و بین شهرستان‌ها نیز در خمینی‌شهر، سمیرم، شاهین‌شهر، شهرضا، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، لنجان (زرین‌شهر)، مبارکه و نجف‌آباد حوزه‌های امتحانی دایر است.
هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور برای جذب نیروی 22 سازمان دولتی و وابسته به دولت صبح و بعد از ظهر پنجشنبه 30 آبان در استان اصفهان برگزار می‌شود.
برچسب‌ها
آزمون سراسری دانشگاه اصفهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114232/داوطلبان-آزمون-استخدامی-برای-دریافت-کارت-حضوری-مراجعه-کنند
بستن   چاپ