پیام سپاهان
سرمربی تیم بسکتبال نامی نو:
تماشاگران گرگانی شرایط را تمام تیم‌ها سخت می‌کنند
چهارشنبه 29 آبان 1398 - 14:11:49
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: بازی در سالن مملو از تماشاگرانی که از لحظه اول تا آخر از تیم خود حمایت می‌کنند کار را برای هر تیمی سخت می‌کند.

سپیده جعفری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص بازی تیمش در مقابل بانوان شهر گرگان اظهار کرد: می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. تیم‌های گرگانی با داشتن پشتوانه قوی خود یعنی تماشاگران کار را برای تمام تیم‌ها سخت می‌کنند. این مساله در بیشتر رشته‌های ورزشی و در هر دو بخش بانوان و آقایان صدق می‌کند.
وی افزود: تیم بانوان شهر گرگان که پیش از این در قرعه‌کشی با نام شهرداری گرگان شرکت کرده بود، تیمی یکدست و جوان بودند که در برخی از دقایق بازی ما را با توجه به جو سالن با مشکل روبرو کردند. در کوارتر اول تمرکز لازم را نداشتیم اما در کوارتر دوم و سوم بر بازی مسلط شدیم و توانستیم امتیازات خوبی را کسب کنیم.
سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو تصریح کرد: در کوارتر چهارم با توجه به کسب نتیجه لازم همچون بازی اول سعی کردیم میدان بیشتری به جوانان تیم دهیم و در کنار آن بازی را مدیریت کنیم تا علاوه بر نگه داشتن نتیجه بتوانیم جوانان تیم را برای بازی‌های آینده محک بیشتری بزنیم و خوشبختانه در هر دو مورد موفق عمل کردیم.
وی خاطرنشان کرد: درست است که تمرینات را دیر آغاز کردیم، اما از زمان شروع تمرینات سعی کردیم با تمرینات منسجم و خوبی که داریم و همچنین بدنسازی به روز و قوی بتوانیم بازیکنان را برای هر بازی به مرز آمادگی مطلوب برسانیم و همین مساله موجب شده تا در این دو بازی بتوانیم نتیجه لازم را به دست آوریم.
جعفری گفت: سال گذشته نیز بازی به بازی گام برداشتیم و با داشتن آنالیز خوب از تیم‌ها می‌دانستیم که باید از چه ناحیه رسوخ کرده و به امتیازات لازم برسیم.
وی ادامه داد: بازی‌ها و نتایج این دو هفته نشان داده که امسال نیز لیگی پویا و خوب خواهیم داشت و با توجه به شرایط جدیدی که برای بسکتبال بانوان ایجاد شده است فکر می‌کنم انگیزه بازیکنان برای عملکرد خوب در لیگ بیش از قبل شده باشد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114214/تماشاگران-گرگانی-شرایط-را-تمام-تیم‌ها-سخت-می‌کنند
بستن   چاپ