پیام سپاهان
رقابت بیش از 23 هزار نفر در هفتمین آزمون استخدامی کشور در اصفهان
چهارشنبه 29 آبان 1398 - 14:10:11
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان رئیس ستاد آزمون‌های سراسری دانشگاه اصفهان گفت: هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی همزمان با سراسر کشور برای جذب نیروی 22 سازمان دولتی و وابسته به دولت صبح و بعد از ظهر پنجشنبه - 30 آبان - در استان اصفهان برگزار می‌شود.

محمدرضا ایروانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در کل کشور برای 521 هزار و 973 داوطلب کارت آزمون صادر شده است که از این تعداد 320 هزار و 14 داوطلب زن و بقیه مرد هستند.
وی با بیان اینکه 63.2 درصد از داوطلبان در کل کشور زنان هستند، تصریح کرد: در استان اصفهان نیز 23 هزار و 444 در این آزمون شرکت می‌کنند که شامل 15 هزار و 497 زن و 7 هزار و 947 مرد است.
نماینده تام‌الاختیار ستاد آزمون‌های استان اصفهان ادامه داد: 66.1 درصد داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور در استان اصفهان را زنان تشکیل می‌دهند که در 11 شهرستان و 12 حوزه امتحانی اصلی به رقابت می‌پردازند.
ایروانی بابیان اینکه آزمون در دو نوبت صبح و بعدازظهر پنج‌شنبه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی در نوبت صبح در دو گروه امتحانی شامل 15 هزار و 562 داوطلب در استان اصفهان و بعدازظهر در سه گروه امتحانی شامل 7 هزار و 882 داوطلب در استان اصفهان برگزار می‌شود.
وی حوزه‌های امتحانی شهر اصفهان را دو حوزه اصلی معرفی کرد و گفت: در اصفهان داوطلبان صبح و بعدازظهر پنج‌شنبه در حوزه دانشگاه اصفهان و صبح پنج‌شنبه در حوزه دانشگاه غیرانتفاعی شهید اشرفی واقع در سپاهان شهر باهم به رقابت می‌پردازند. حوزه‌های شهرستان نیز در شهرستان‌های خمینی‌شهر، سمیرم، شاهین‌شهر، شهرضا، فلاورجان، کاشان، گلپایگان، لنجان (زرین‌شهر)، مبارکه و نجف‌آباد نیز فعال است.
نماینده تام‌الاختیار ستاد آزمون‌های استان اصفهان افزود: کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور از روز دوشنبه 27 آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و تمام متقاضیان شرکت در جلسه امتحان باید از این تاریخ تا ساعت 24 روز چهارشنبه 29 آبان با واردکردن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاع ثبت‌نامی و یا شماره پرونده و کد رهگیری خود پرینت کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
ایروانی تصریح کرد: با توجه به‌کندی دسترسی به اینترنت برای عده‌ای از داوطلبان، کسانی که موفق به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نشده‌اند، می‌توانند امروز صبح از ساعت 8 تا 12 و بعدازظهر 14 تا 18 با مراجعه به باجه رفع نقص در دانشگاه اصفهان اقدام به دریافت کارت خود کنند.
وی این سازمان‌ها را شامل وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت بهداشت، سازمان امور عشایری ایران، سازمان زندان‌ها، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان ثبت‌احوال کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، سازمان ملی بهره‌وری ایران، مرکز آمار ایران، سازمان نقشه‌برداری کشور، مرکز آموزش مدیریت دولتی، وزارت علوم، شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، سازمان اداری و استخدامی کشور، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سازمان امور اراضی کشور، شرکت مهندسی آب و فاضلاب و مادر تخصصی سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد.
نماینده تام‌الاختیار ستاد آزمون‌های استان اصفهان یادآور شد: درب ورودی حوزه‌های امتحانی برای آزمون صبح ساعت 8 صبح و برای آزمون بعدازظهر ساعت 14 بسته می‌شود.
ایروانی به داوطلبان توصیه کرد: باید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند. همراه داشتن هرگونه وسیله شخصی ازجمله کیف، کتاب، موبایل و جزوه ممنوع است و داوطلبان باید تا حد امکان از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/114209/رقابت-بیش-از-23-هزار-نفر-در-هفتمین-آزمون-استخدامی-کشور-در-اصفهان
بستن   چاپ