پیام سپاهان
امام‌جمعه کاشان:
مشارکت در انتخابات پاسخی به جنگ نرم دشمن است
جمعه 24 آبان 1398 - 15:42:50
پیام سپاهان - کاشان- نماینده ولی‌فقیه در شهرستان و امام‌جمعه کاشان گفت: ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده که مشارکت در این انتخابات یک عملیات فرهنگی سیاسی و پاسخی به جنگ نرم با دشمنان است.

آیت‌ الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلی بقیه‌ الله‌ الاعظم (عج) افزود: نامزدها، هواداران و همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات پیش‌رو باید با رعایت قانون و اخلاق، بزرگی و تمدن ایرانی را به جهانیان نشان دهند.
وی میدان انتخابات را به عرصه جنگی نظامی تشبیه کرد و یادآور شد: همه نیروهای مسلح و بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی با کنار گذاشتن اختلاف‌ها، گلوله‌ها را به سمت دشمن پرتاب می‌کردند.
نماینده ولی‌فقیه در شهرستان کاشان با اشاره به برخی مطالب انتشار یافته در مورد اختلاف‌ها بر سر نحوه و محل هزینه‌ بخشی از درآمدهای نفتی تصریح کرد: بیان این گونه مسائل دارای بازتاب منفی در جامعه هستند و سران قوا باید مشکلات خود را در نشست‌های کارشناسی بین یکدیگر بررسی کنند.
وی افزود: در شرایطی که عده‌ای از هموطنان به علت سیل‌ و زلزله‌ در استان‌های گلستان و کرمانشاه آواره و بی‌خانمان شده و کودکان شب‌های سردی را می‌گذرانند، بیان برخی سخنان می‌تواند موجب آزردگی خاطر، اختلاف و همچنین چند دستگی در کشور شود.
نمازی تاکید کرد: در شرایطی که کشور در آستانه برگزاری انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی قرار دارد، هر گونه مشاجره و مجادله سیاسی حتی کلامی بین مسوولان می‌تواند در افکار عمومی اثرگذار شده و موجب شادی دشمنان را فراهم کند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور در تاریخ دوم اسفند 1398 برگزار می‌شود.
وی در ادامه ستاره اقبال رییس جمهوری آمریکا را رو به افول ارزیابی کرد و گفت: بیش از 54 درصد مردم ایالت‌هایی که در انتخابات پیشین به دونالد ترامپ رای داده بودند، بر اساس نظرسنجی‌ها پشیمان بوده، برخی خواستار استیضاح شدند و برخی اعلام کرده‌اند در انتخابات آتی به وی رای نخواهند داد.
امام‌جمعه کاشان همچنین به روز بزرگداشت علامه طباطبایی، مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی اشاره داشت و به جوانان به ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان و طلبه‌های حوزه‌های علمیه توصیه کرد تا در کنار کتاب‌های درسی، کتاب‌های متفرقه از جمله حدیث‌های اصول کافی و سایر کتاب‌های اخلاقی را هم بخوانند.
برچسب‌ها
امام جمعه کاشان انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه کاشان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113986/مشارکت-در-انتخابات-پاسخی-به-جنگ-نرم-دشمن-است
بستن   چاپ