پیام سپاهان
امام جمعه کاشان:
انتخابات نوعی جنگ نرم بر علیه دشمن است
جمعه 24 آبان 1398 - 15:03:00
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه کاشان گفت: انتخابات یک عملیات سیاسی فرهنگی و یک نوع جنگ نرم بر علیه دشمن است و دولت نباید با طرح مسائل بیهوده از پشت تریبون عمومی آن را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن تبریک میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) بی نظیرترین شخصیت طول تاریخ بشریت است.
وی با اشاره به سالروز درگذشت علامه طباطبایی و آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی ابراز داشت: یکی از مهمترین توصیه ها به دانش آموزان و دانشجویان و طلاب این است که علاوه بر مطالعه کتب درسی از خواندن دیگر کتب نیز غافل نباشند.
زلزله زدگان شمال غرب کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارند
امام جمعه کاشان با بیان اینکه زلزله زدگان شمال غرب کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارند، تصریح کرد: از نیروهای امدادی و نظامی که در همان ساعات اولیه به کمک زلزله زدگان شتافتند تشکر می کنیم ولی اقدامات انجام شده کافی نیست و دولت و مردم باید برای کمک به آنها تلاش بیشتری اتخاذ کنند.
وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در حاشیه سفر به یزد بیان داشت: این سخنان آثار بسیار منفی در جامعه دارد در حالی که می توان این مسائل را در جلسات محرمانه بین دیگر مقامات مطرح و راهکارهای لازم اتخاذ شود.
آیت الله نمازی افزود: طرح این مسائل از پشت تریبون باعث می شود که حضور مردم در انتخابات پیش رو تحت تاثیر قرار گیرد در حالی که انتخابات یک عملیات سیاسی فرهنگی و یک نوع جنگ نرم بر علیه دشمن است.
اهمیت برگزاری انتخابات پرشور و گسترده
وی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور و گسترده افزود: برگزاری باقدرت انتخابات پیش رو می تواند باعث شکست دسیسه های دشمن بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی شود.
امام جمعه کاشان با دعوت از مردم و مدیران و مسئولین برای برگزاری سالم انتخابات افزود: افرادی که به عنوان نامزد در انتخابات حضور خواهند داشت از تخریب همدیگر خودداری کنند.
قدرت آمریکا در جهان در حال نابودی است
وی با اشاره به اینکه قدرت آمریکا در جهان در حال نابودی است، ابراز داشت: بسیاری از افراد در خود آمریکا هم نسبت به اقدامات ترامپ اعتراض دارند به نحوی که بیش از نیمی از مردم آمریکا دیگر علاقه ای به حضور ترامپ به عنوان رئیس جمهور ندارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113980/انتخابات-نوعی-جنگ-نرم-بر-علیه-دشمن-است
بستن   چاپ