پیام سپاهان
تصادف زنجیره‌ای سبب توقف چندساعته رانندگان در بزرگراه صیاد شیرازی اصفهان شد
پنجشنبه 23 آبان 1398 - 19:01:29
پیام سپاهان - اصفهان - وقوع تصادف زنجیره‌ای در بزرگراه شهید صیاد شیرازی اصفهان موجب ایجاد ترافیک سنگین و توقف چندساعته رانندگانی شد که قصد عبور از این مسیر را داشتند.

به گزارش ایرنا، در این حادثه که بعد از ظهر پنجشنبه اتفاق افتاد، هشت خودروی سواری بصورت زنجیره‌ای با یکدیگر برخورد کردند و پس از آن تعداد زیادی خودروی عبوری از ادامه مسیر بازماندند و برغم گذشت چند ساعت از بروز حادثه، تردد در این مسیر به کُندی انجام شد.
مسئول مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نیروهای پلیس راهور شهرستان اصفهان پس از اطلاع از تصادف یادشده در محل حاضر شدند و برای آزادسازی مسیر کوشیدند اما باتوجه به اینکه این حادثه در زمان پیک ترافیک اتفاق افتاد و حجم زیادی از خودروها وارد این مسیر شده بودند، بازگشایی آن به‌سختی و با گذشت زمان امکانپذیر شد.
سرهنگ جواد درستکار با اشاره به برخورد هشت دستگاه خودرو در این حادثه گفت: جابه جایی این خودروها با وسائط نقلیه مخصوص امکانپذیر است به همین دلیل، انتقال خودروهای تصادفی به مکان دیگر برای آزادسازی مسیر به‌سختی صورت گرفت.
وی دلیل این تصادفات زنجیره‌ای را بی‌توجهی رانندگان به جلو و رعایت نکردن فاصله طولی خودروها بیان کرد و گفت: این حادثه خسارت جانی درپی نداشت.
بزرگراه شهید صیاد شیرازی در حلقه سوم ترافیکی اصفهان قرار دارد و یکی از پرترددترین مسیرهای این شهر به شمار می‌رود.
برچسب‌ها
تصادف شهری سازمان حمل و نقل و ترافیک اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113931/تصادف-زنجیره‌ای-سبب-توقف-چندساعته-رانندگان-در-بزرگراه-صیاد-شیرازی-اصفهان-شد
بستن   چاپ