پیام سپاهان
9800 برنامه فرهنگی در مساجد اصفهان اجرا شد
پنجشنبه 23 آبان 1398 - 18:19:27
پیام سپاهان - اصفهان- رییس ستاد هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مساجد اصفهان گفت: تابستان امسال بیش از 9 هزار و 800 برنامه فرهنگی در مساجد این استان اجرا شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا نیستانی روز پنجشنبه در آیین اختتامیه اوقات فراغت کانون مساجد استان اصفهان در مجتمع صائب افزود : از مجموع هزار و 800 کانون فرهنگی و هنری 800 مرکز شمار فعالیت‌های یادشده را انجام دادند و در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کردند.
وی بیان کرد: 10 درصد از کانون‌های فعال بر اساس ارزیابی معرفی شده و مورد تجلیل قرار می‌گیرند که از ظرفیت آن در سال‌های آینده استفاده می‌شود.
رییس ستاد هماهنگی کانون فرهنگی و هنری مساجد اصفهان ادامه‌ داد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد باید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت و به روزرسانی شود و این فعالیت‌ها زمبنه‌ساز جذب به کانون‌ها را فراهم کند.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم خاطرنشان‌ کرد: فعالیت‌های مساجد باید برای نسل جوان و نوجوان ارزشمند بشود و فرصت‌سازی برای عضوگیری فراهم و ایجاد شود.
نیستانی هم‌افزایی بین نهادهای فرهنگی را مهم ارزیابی و اضافه کرد: فعالیت‌های جزیره‌ای و خرد مانع از خدمت‌رسانی موثر در کشور خواهد شد و باید فعالان مسجدی با مشارکت نهادهای مختلف برنامه اجرا کنند.
تابستان امسال در مساجد کشور 237 هزار برنامه توسط اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اجرا شد که سهم استان اصفهان بیش 9 هزار و 800 برنامه بود.
برچسب‌ها
اوقات فراغت مسجد فرهنگی اصفهان کانون فرهنگی هنری مساجد

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113929/9800-برنامه-فرهنگی-در-مساجد-اصفهان-اجرا-شد
بستن   چاپ