پیام سپاهان
انتخابات عرصه ظهور وحدت و شعور ملی است
پنجشنبه 23 آبان 1398 - 15:10:34
پیام سپاهان - اصفهان- نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سمیرم گفت: انتخابات عرصه بروز و ظهور عقلانیت، شعور ملی و وحدت همگانی است.

حجت الاسلام علی صالح غفاریزاده روز پنجشنبه در جمع بسیجیان گردانهای بیتالمقدس سمیرم در سالن بزرگ 9 دی سپاه سمیرم، اظهارداشت: انتخابات باشکوه امسال در اسفندماه بار دیگر دشمنان را ناامید و دوستان انقلاب را امیدوارتر خواهد کرد.
وی به بخشهایی از سخنان رهبر انقلاب درباره انتخابات و انتخاب اصلح اشاره کرد و افزود: معظمله میفرمایند انتخابات، شاخص و عَلم نظام و انقلاب اسلامی است و همین بیان ایشان مشخص میکند باید به بهترین شکل ممکن برای بالا نگهداشتن این عَلم تلاش و در صحنه انتخابات مشارکت داشت.
مسوول حوزه نمایندگی ولیفقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم خاطرنشان کرد: مجلس و نمایندگان تراز انقلاب اسلامی استکبارستیزی را به‌عنوان اصل ثابت سیاست‌های نظام باور دارند و از تهدید و تحریم‌های بدخواهان و دشمنان انقلاب نمی‌هراسند.
وی تقید به ولایت، نه در حد تظاهر زبانی بلکه در مقام عمل را از دیگر شاخصه‌های یک نماینده انقلابی ذکرکرد و ادامه داد: به تجربه ثابت شده است هر جایی که از ولایت تبعیت کرده‌ایم موفق بوده ایم و جاهایی که به امر ولی فقیه گوش ندادیم ثمره‌ای برایمان حاصل نشده و حتی متضرر هم شده‌ایم.
وابسته نبودن به کانون‌ها و مراکز قدرت و ثروت ویژگی دیگری بود که حجت‌الاسلام غفاری زاده به آن اشاره کرد و گفت: فرمانده معظم‌کل قوا همواره و در هر انتخاباتی به نوعی به این نکته تذکر داده‌اند و فرمودند اگر دیدید کسی است که دارد پول به مردم می‌دهد یا دهان آن‌ها را برای این‌گونه کارها شیرین می‌کند، بدانید که این طور آدم‌ها، آدم‌های نامناسبی هستند.
نماینده ولی فقیه در سپاه سمیرم با درخواست از بسیجیان سمیرمی حاضر در این رزمایش رزمی و بصیرتی در عدم دخالت و جانبداری از اشخاص و گروه های سیاسی در انتخابات اظهارداشت: بسیج و سپاه پای نظام و انقلاب ایستاده اند و تنها گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند.
غفاری زاده بسیجیان حاضر در رزمایش را به بازخوانی مجدد مصداق های مورد نظر رهبر انقلاب در موضوع انتخابات و انتخاب اصلح فراخواند و گفت: این شاخصه ها هماهنگ با روایات و آیات کلام خدا هستند که از سوی ولی فقیه زمان مطرح شده اند و ما نیز باید تابع امر ولایت باشیم.
وی این نکته را هم یاداور شد که بسیجیان مدافع حق و حقیقت هستند و با بصیرت افزایی در بین خود و افراد جامعه در برپایی هر چه بهتر و سالمتر انتخابات ها تلاش می کنند.
رزمایش بصیرتی، رزمی گردان های بیت المقدس پایگاه های مقاومت بسیج سپاه سمیرم با حضور اقشار مختلف بسیج و دانش آموزان و دانشجویان بسیجی در سالن 9 دی این ناحیه برگزار شد.
شهرستان 100 هزار نفری سمیرم با افزون بر 22 هزار بسیجی و تقدیم 400 شهید به نظام و انقلاب اسلامی، در 160 کیلومتری جنوب اصفهان، واقع شده است.
برچسب‌ها
وحدت ملی تبلیغات انتخابات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت انتخاباتی سمیرم رزمایش سازمان بسیج مستضعفین

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113918/انتخابات-عرصه-ظهور-وحدت-و-شعور-ملی-است
بستن   چاپ