پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
دستگاه‌های اجرایی نباید نا امیدی را به مردم القا کنند
پنجشنبه 23 آبان 1398 - 14:03:57
پیام سپاهان - اصفهان - استاندار اصفهان‌گفت: دستگاه‌های اجرایی نباید به جای تولید امید با ارسال پیام‌های منفی، ناامیدی را به مردم القا کنند.

عباس رضایی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص دمیدن روحیه امید و نشاط درجامعه افزود: بیان آمار و ارقام منفی موجب نگرانی جامعه می‌شود و لذا باید نیمه پر لیوان را هم دید تا در جامعه نشاط و انگیزه تولید شود.
استاندار اصفهان اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی از بیان آمار اشتباه و غلط خودداری و آنچه واقع است را بیان کنند.
وی با بیان اینکه در آستانه تدوین بودجه 99 قرار داریم، تاکید کرد: کمبود، نقصان و چالش‌های بودجه‌ای دستگاه‌های استان به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مافوق و استانداری اصفهان ارائه شود تا هم از طریق استانداری و هم با بهره‌گیری از ظرفیت مجمع نمایندگان استان ؛ کمبودها و مسائل به صورت یکپارچه و یک صدا دنبال شود.
استاندار اصفهان تاکید کرد: دستگاه‌های استان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های جذب بودجه، در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند زیرا اگر از ظرفیت‌های امروز قانون بودجه استفاده نکنیم به عقب ماندگی استان اضافه خواهد شد.
رضایی خاطر نشان کرد: میزان جذب بودجه با استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود قانون بودجه، میزان تعامل با رسانه‌ها و بیان دستاوردها و همچنین میزان حضور مدیران کل در سطح استان و آشنایی با مشکلات و چالش‌های موجود دستگاه‌های زیر مجموعه خود و مردم از مولفه های ارزشیابی مدیران استان خواهد بود.
وی با اشاره به شرایط ویژه کشور،خاطر نشان کرد: رویه ساده زیستی باید الگوی مدیران شود و آنان باید از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای کاستن از اسراف و تبذیر و استفاده مناسب از اموال بیت المال نهایت دقت را داشته باشند.
استاندار اصفهان همچنین با اشاره به ضرورت توجه کلیه دستگاه‌ها به مساله بهداشت و سلامت جامعه تاکید کرد: بسته تشویقی برای کارمندان دولت از جمله ترک سیگار، کاهش وزن، ورزش کردن و توجه به سلامت در دستورکار قرار خواهد گرفت.
در جلسه شورای برنامه ریزی استان اصفهان در زمینه بهداشت و کاهش بیماری‌های واگیر ونیز ظرفیت‌های استفاده از تبصره 19 قانون بودجه بحث و گفت و گو شد.
برچسب‌ها
عباس رضایی اصفهان استانداری اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113912/دستگاه‌های-اجرایی-نباید-نا-امیدی-را-به-مردم-القا-کنند
بستن   چاپ