پیام سپاهان
ویژه برنامه های فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان در هفته کتاب
چهارشنبه 22 آبان 1398 - 23:50:32
پیام سپاهان - کاشان - مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان ویژه برنامه های مربوط به هفته کتاب و کتابخوانی را که توسط این فرهنگسرا اجرا می شود را اعلام کرد.

محمدرضا گلسرخی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فرهنگسرای المهدی(عج) شهرداری کاشان علاوه بر اجرای برنامه های هفته کتابخوانی اکران ویژه فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» را نیز دارد، اظهار داشت: این فیلم از 24 الی 30 آبان ماه ویژه دانش آموزان و عموم مردم منطقه راوند کاشان در سالن آمفی تئاتر این فرهنگسرا اکران می شود.
وی مسابقه روزنامه دیواری برگی از دفتر خاطرات من را از جمله این برنامه ها دانست و ابراز داشت: این مسابقه با موضوعیت کتاب و کتابخوانی و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه کتاب بین مدارس مقطع ابتدایی منطقه راوند، طاهرآباد و خزاق کاشان برگزار می شود.
مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) کاشان تصریح کرد: کارگاه قصه گویی ویژه نونهالان و کودکان نیز از دیگر برنامه های این فرهنگسرا است که چهارشنبه 29 آبان برگزار شده و در آن انتخاب صحیح داستان و نقل آن به همراه انتخاب و خوانش کتاب های مخصوص کودکان آموزش داده می شود.
وی همچنین بازدید از کتابخانه ابوالرضا راوندی را یکی دیگر از برنامه های فرهنگسرای المهدی(عج) دانست و بیان داشت: در این مراسم که شنبه 25 آبان برگزار می شود از کم سن ترین، مسن ترین و همچنین فعال ترین عضو کتابخانه تقدیر و تجلیل می شود.
گلسرخی برگزاری ویژه برنامه پندانه کتاب را دیگر ویژه برنامه فرهنگسرای المهدی(عج) به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی دانست و افزود: در این برنامه علاوه بر نمایش فیلم «چلوکتاب» برای نوجوان و نونهالان، مسابقه حضوری و همچنین بازی های فکری کودکانه اجرا می شود.
وی گفت: به مناسبت همزمانی هفته وحدت و میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) با هفته کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه «رحمت للعالمین» روز شنبه 25 آبان ساعت 19 در محل فرهنگسرای المهدی(عج) واقع در راوند ابتدای بلوار حرم با اجرای برنامه های شاد و متنوع برگزار می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113865/ویژه-برنامه-های-فرهنگسرای-المهدی(عج)-کاشان-در-هفته-کتاب
بستن   چاپ