پیام سپاهان
محمدی‌راد:
سالن بدون تماشاگر، بی‌روح است
چهارشنبه 22 آبان 1398 - 23:50:25
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: تصمیم محرومیت برای تماشاگران ما عجولانه بود و اگر اجازه می‌دادند جلسه کمیته انضباطی برگزار شود، همان یک جلسه را با محرومیت مواجه نبودیم.

رحمان محمدی راد در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بازی هفته گذشته تیمش برابر سایپا، اظهار کرد: سایپا و چند تیم دیگر جزء خوب‌های سوپر لیگ هستند. تیم ما بازی قابل قبولی برابر این تیم به نمایش گذاشت و پس از شکست برابر تیم گنبد عملکرد خوبی در این بازی داشتیم.
وی ادامه داد: در این بازی توانستیم با سرویس‌های خوب، تیم سایپا را متوقف کنیم و پیروز این بازی شویم.
محمدی‌راد در ارتباط با بازی امروز سپاهان برابر خاتم اردکان، افزود: تیم اردکان هفته اول استراحت داشت و بازی هفته دوم این تیم به تعویق افتاده است. بازی امروز در خانه خودمان است و با آمادگی کامل ظاهر می‌شویم تا بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.
وی در رابطه با محرومیت یک جلسه‌ای تماشاگران سپاهان، ادامه داد: اگر اجازه می‌دادند جلسه کمیته انضباطی برگزار شود، ما همان یک جلسه را هم محروم نمی‌شدیم و این تصمیم عجولانه بود.
سرمربی تیم والیبال سپاهان، خاطرنشان کرد: سالن بدون تماشاگر، بی‌روح است و برای بازی برابر اردکان طبق صحبت ناظر بازی و مسئولان فدراسیون اجازه حضور تماشاگران را خواهیم داشت.
محمدی راد در خصوص مصدومان و محرومان تیمش، ادامه داد: خدا را شکر مصدوم و محروم نخواهیم داشت و فکر می‌کنم بازی بسیار زیبا و مهیجی از سوی دو تیم به نمایش گذاشته شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113861/سالن-بدون-تماشاگر،-بی‌روح-است
بستن   چاپ