پیام سپاهان
سپاهان، خاتم اردکان را هم شکست داد/ چهارمین پیروزی یاران محمدی‌راد
چهارشنبه 22 آبان 1398 - 23:50:21
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان تیم‌های والیبال سپاهان اصفهان و خاتم اردکان در هفته پنجم سوپر لیگ والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم سپاهان به پایان رسید.

تیم­ والیبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته پنجم سوپر لیگ والیبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در سالن شهدای مخابرات اصفهان میزبان تیم والیبال خاتم اردکان بود که در پایان، این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود تیم والیبال سپاهان به پایان رسید.
سپاهانی‌ها از همان ابتدا، بازی را در ست اول خوب آغاز کردند و در امتیازات ابتدایی فاصله خود را با حریف زیاد کردند. سرویس‌های خوب بازیکنان سپاهان به همراه دفاع‌ روی تور این تیم باعث شد تا تیم میزبان ست اول را به راحتی و با اختلاف 9 امتیازی به پایان برساند. شاگردان محمدی راد این ست را با نتیجه 25 بر 14 به سود خود به پایان رساندند.
به گزارش ایسنا؛ اما در دست دوم تیم خاتم اردکان که نمی‌خواست به راحتی مغلوب حریف خود شود، بازی را خوب آغاز کرد و رقابت نزدیکی با سپاهان داشت. این تیم اختلاف امتیازی خود را سپاهان نیز زیاد کرد اما در امتیازات پایانی سپاهان عملکرد بهتری داشت و توانست فاصله خود را با حریف کم کند اما تلاش آن‌ها کافی نبود و در پایان این ست را با نتیجه 25 بر 23 به خاتم اردکان واگذار کردند.
در ست سوم این دیدار الله‌وردیان با سرویس های خوب خود تیمش را پیش انداخت تا با درخشش یاران خود این ست را به راحتی و همانند ست نخست با نتیجه 25 بر 14 به سود خود به پایان برسانند.
بازیکنان اردکان علی رغم تلاش خود برای به دست آوردن این ست اما اشتباهات‌شان مانع از به دست آوردن این ست به سود خود شد تا شاگردان محمدی‌راد این ست را نیز با نتیجه 25 بر 20 به سود خود به پایان رسانند و در نتیجه کلی 3 بر یک پیروز این دیدار در اصفهان شوند.
حواشی:
* پس از مشخص شدن آرای کمیته انضباطی و پشت سر گذاشتن محرومیت، حدود 400 هوادار سپاهان در این دیدار حضور داشتند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113855/سپاهان،-خاتم-اردکان-را-هم-شکست-داد--چهارمین-پیروزی-یاران-محمدی‌راد
بستن   چاپ