پیام سپاهان
بارش برف در مناطق غربی و جنوبی استان اصفهان
چهارشنبه 22 آبان 1398 - 23:49:53
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت: از اوایل هفته آینده با ورود سامانه بارشی جدید به استان، شاهد بارش‌هایی به صورت برف و باران به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان خواهیم بود.

علی عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت آب و هوای اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار در دو یا سه روز آینده در استان اصفهان است. بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش‌ بینی می‌شود.
وی افزود: در مناطق مرکزی و شمالی استان به دلیل پایداری جو، شرایط برای افزایش غبار، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا فراهم است. از اوایل هفته آینده با نفوذ سامانه ناپایدار سرد، شاهد بارش‌هایی به صورت برف و باران به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان خواهیم بود.
کارشناس هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: بیشینه دما امروز (چهارشنبه) نسبت به روز گذشته یک تا دو درجه کاهش داشته است؛ شهر اصفهان در سردترین زمان به 2- درجه سانتی‌گراد و در گرمترین زمان به 18 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید. بوئین میاندشت با دمای 10- درجه سانتی‌گراد سردترین و خور و بیابانک و کاشان با دمای 22 درجه سانتی‌گراد گرمترین شهر استان هستند.
عسگری تصریح کرد: هوای استان در حال حاضر آلوده است یعنی برای گروه‌های حساس ناسالم و شاخص نیز کمی بالا است. امروز (چهارشنبه) و فردا وضعیت هوا به همین صورت است اما از هفته آینده به دلیل ورود سامانه بارندگی جدید به استان شاخص آلودگی کاهش خواهد یافت.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113845/بارش-برف-در-مناطق-غربی-و-جنوبی-استان-اصفهان
بستن   چاپ