پیام سپاهان
جشنواره فیلم کوتاه تهران به شکل هفتگی در اصفهان برگزار می‌شود
چهارشنبه 22 آبان 1398 - 2:09:32 PM
ایرنا

پیام سپاهان- سی‌وششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در اصفهان سه‌شنبه شب آغاز شد و تا عصر امروز ادامه دارد. 

محمد پناهی‌نژاد  افزود: در روزنخست جشنواره فیلم‌های `نفر سوم` ، `شوان`، `سونا`، `جذر بیست سالگی`، `مادر برفی`، `آقای خیابان`، `شما زنده اید آقای بدیعی`، `گالین`، `لاور`، `گرگ ها`، `او که اهلی نشد`، `جونده`، `تاناکورا` و  `وودی آلن` در سه سانس به نمایش درآمد.

وی افزود: از سه سانس اکران در روز نخست 2 سانس اول و سوم به فیلم‌های داستانی و سانس دوم به فیلم‌های مستند اختصاص داده شد و در روز دوم و پایانی سانس اول به فیلم های تجربی، سانس دوم به فیلم های پویا نمایی و سانس سوم به فیلم های داستانی اختصاص دارد. 

پناهی‌نژاد از  اکران فیلم‌های  `برف های سپید سرگردان` به کارگردانی محمدرضا وطن دوست به مدت 15 دقیقه، `آقای ایکس` به کارگردانی سیاوش نجف پور فرد به مدت 18 دقیقه،`سایه های سنگین کلاغ`  به کارگردانی بهنام اسداللهی به مدت 11 دقیقه، `تا ابد سکوت` به کارگردانی سامان آریان پور به مدت 9 دقیقه، `مالوم` به کارگردانی احسان سلطانی به مدت 7 دقیقه، `جنگ و صلح` به کارگردانی احسان میرزایی به مدت6 دقیقه، `رویارو` به کارگردانی سید علیرضا حسینی به مدت 5 دقیقه و  `تقاطع` به کارگردانی حسن وحدانی آبریز به مدت 9 دقیقه در سانس اول روز پایانی جشنواره خبر داد.

وی اظهار داشت: در سانس دوم روز پایانی که اختصاص به پویانمایی دارد فیلم‌های  `چشمان سرخ`، `رفت`، `خورده شده`، `زر زری کاکل زری`، `ملکوت`، `جسم خاکستری`، `جبیر`، `وینگ`،  `قصه ی مردی که لب نداشت`،  `این سو، آن سو` اکران می‌شود.

وی ادامه داد: در آخرین سانس روز پایانی اکران در اصفهان نیز فیلم‌های `کرگدن`، `جایی در میان گاوها`، `ضد ضربه`، `اجباری`، `حلق آویز` به نمایش در می آید و تماشای تمامی فیلم‌های این جشنواره برای عموم رایگان است.  

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران 18 تا 24 آبان‌ در تهران در حال برگزاری است و بخشی از فیلم‌های آن به طور همزمان در روزهای 21 و 22 آبان در پردیس سینمایی اصفهان اکران می شود.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/113825/جشنواره-فیلم-کوتاه-تهران-به-شکل-هفتگی-در-اصفهان-برگزار-می‌شود
بستن   چاپ