پیام سپاهان
علیرضا منصوریان و فرار از خطر
سه شنبه 21 آبان 1398 - 20:24:12
پیام سپاهان - اصفهان- گمانه‌زنی‌های زیادی در روزهای گذشته در باره برکناری علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب‌آهن مطرح شده که با تصمیم به ماندگاری مشروط این سرمربی، همه چیز به نتایج آینده این تیم گره خورده است.

در جلسه‌ شب گذشته با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره باشگاه و سرمربی که اخبار آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، مقرر شد منصوریان به‌صورت مشروط به کارش تا پایان نیم فصل لیگ‌ برتر فوتبال ادامه دهد آنگاه هیات مدیره در مورد ادامه همکاری او با تیم فوتبال ذوب‌آهن تصمیم‌گیری کند.
در این راستا در روزهای گذشته حتی اسامی داخلی و خارجی برای جانشینی منصوریان بر سر زبان‌ها افتاد اما سرانجام با تصمیم دیشب هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن، منصوریان به‌صورت مشروط در تیم سبزپوشان ماندگار شد.
منصوریان به‌عنوان بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تهران که تجربه هدایت تیم‌های پاس همدان، نفت تهران و استقلال تهران را نیز در کارنامه‌اش داشت، در اواخر نیم فصل نخست لیگ برتر سال گذشته به‌دلیل نتایج ضعیفی که تیم ذوب‌آهن با هدایت امید نمازی بدست آورده بود، جانشین وی شد.
بر این اساس با تصمیم هیأت مدیره ذوب‌آهن، علیرضا منصوریان جایگزین نمازی شد و این تغییر بهترین تغییر یک مربی در فوتبال ایران محسوب می‌شد زیرا در پی آن، تیم ذوب‌آهن اصفهان نتایج خوبی را هم در لیگ برتر و هم در لیگ آسیا کسب کرد و در فصل قبل لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا توانست نتایج خوبی را بدست آورد و برغم حذف تیم‌های سرخ آبی پایتخت از این رقابت‌ها، نماینده‌ای شایسته برای فوتبال ایران باشد و حتی تا مرحله یک هشتم نهایی نیز پیش رفت اما سرانجام بر اثر اشتباهات فردی، از گرونه رقابت‌ها خارج شد.
ذوب‌آهن در فصل گذشته لیگ برتر فوتال کشور نیز توانست نتایج خوبی را کسب کند و با اینکه در دو جبهه می‌جنگید در جایگاه ششم قرار گرفت و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به‌عنوان تیم نخست گروه خود به مرحله حذفی این رقابت‌ها صعود کرد.
این تیم در فصل گذشته لیگ برتر درست شرایطی را داشت که هم‌اکنون این تیم با منصوریان دارد با این تفاوت که منصوریان در نیم فصل دوم توانست سبزپوشان اصفهانی را متحول و در آسیا نتایج خوبی را کسب کند.
کارشناسان و فوتبال‌دوستان اذعان می‌کنند که ذوب‌آهن، فوتبال خوبی ارائه می‌کند ولی در نتیجه‌گیری ضعیف است و این تیم با ترکیب بازیکنان باتجربه و جوانش می‌تواند با تمرکز بیشتر روی گلزنی و تثبیت یک خط دفاعی و حمله مستحکم، در ادامه راه موفق ظاهر شود.
سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن عصر روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با تشریح آخرین وضعت این تیم گفت: حسن استکی بازیکن، مربی و کاپیتان سابق ذوب‌آهن به کادر مربیگری این تیم نیز اضافه شده است.
احمد جمشیدی با بیان اینکه ذوب‌آهن در فصل جاری نتایج خوبی کسب نکرده و فقط یک پیروزی بدست آورده است، افزود: همه مسئولان کارخانه ذوب‌آهن و باشگاه برای سربلندی این تیم گام برمی‌دارند و همه امیدوارند که موفقیت ذوب‌آهن در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هرچه زودتر محقق شود و نتایج قابل توجهی را کسب کند.
سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در عین حال با قدردانی از رسانه‌ها بخصوص خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در پوشش اخبار باشگاه ذوب‌آهن، نقش آنها را در اطلاع رسانی و آگاهی‌بخشی تاثیرگذار عنوان کرد.
سبزپوشان ذوب‌آهن پس از استقلال و پاس که به ترتیب دو و یک‌بار قهرمان باشگاه‌های آسیا شده‌اند به‌همراه همشهری خود سپاهان، چهارمین تیم ایرانی است که به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 میلادی راه یافته‌ است.
این تیم در فصل جاری لیگ‌برتر فوتبال کشور تا پایان هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور با پنج باخت و کسب هفت امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
برچسب‌ها
ذوب آهن علیرضا منصوریان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113809/علیرضا-منصوریان-و-فرار-از-خطر
بستن   چاپ