پیام سپاهان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان:
حفظ آمادگی نیروهای رزمی مهمترین هدف رزمایش الی بیت المقدس است
سه شنبه 21 آبان 1398 - 17:45:41
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: حفظ آمادگی نیروهای رزمی یکی از مهمترین اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در سرتاسر کشور از جمله شهرستان کاشان است.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ مرتضی عمومهدی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این رزمایش برای آمادگی هر چه بیشتر بسیجیان برگزار می شود، اظهار داشت: این رزمایش با مشارکت گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این رزمایش با شعار «چهل سال مردم یاری امنیت و خدمت» برگزار می شود، ابراز داشت: رزمایش «الی بیت المقدس» کاشان همزمان با سایر نواحی استان اصفهان در سه نقطه اردوگاه قدس و شهرهای مشکات و نیاسر در روزهای 23 و 24 آبان برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان حفظ آمادگی نیروهای رزمی را یکی از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش دانست و تصریح کرد: اجرای عملیات تاکتیکی، اجرای عملیات دفاعی امنیتی و به کارگیری تاکتیک‌های رزمی و امنیتی درحوزه جنگ شهری از جمله دیگر اهداف این رزمایش است.
وی افزود: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حفظ آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی دشمن به وطن اسلامی، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی آمادگی هرگونه پاسخ دندان شکن به دشمن متجاوز در هر زمان را دارند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113804/حفظ-آمادگی-نیروهای-رزمی-مهمترین-هدف-رزمایش-الی-بیت-المقدس-است
بستن   چاپ