پیام سپاهان
کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی اصفهان:
چهارشنبه هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای عموم خواهد بود
سه شنبه 21 آبان 1398 - 17:45:41
پیام سپاهان - اصفهان - کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی اصفهان با بیان اینکه احتمال کاهش دید و غبارآلودگی به دلیل پایداری جوی وجود خواهد داشت، گفت: چهارشنبه کیفیت هوا در اصفهان ناسالم برای عموم خواهد بود.

حجت الله علی عسگریان در گفتگو با مهر ، با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار طی چند روز آینده بر روی استان اصفهان است، اظهار داشت: وضعیت جوی در اکثر مناطق استان صاف تا کمی ابری خواهد بود و گاهی وزش باد در برخی مناطق وجود خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در مناطق مرکزی و شمالی استان به دلیل پایداری جو شرایط برای غبارآلودگی و کاهش دید و کیفیت هوا مهیا است، ابراز داشت: دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت اما به سبب استمرار توده هوای سرد و خشک تا پایان هفته جاری شرایط افزایش غلظت آلاینده های جوی پیش بینی می شود.
کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی بیان داشت: دمای هوا در استان اصفهان تغییر محسوسی نخواهد داشت اماچهارشنبه کیفیت هوا ناسالم برای عموم خواهد بود.
وی اضافه کرد: با توجه به پیش بینی وضعیت جوی در 24 ساعت آینده، در اغلب نقاط استان اصفهان آسمان کمی ابری بتدریج افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و رگبار بهاری محتمل است که البته ممکن است این مسأله در شرق اصفهان پدیدار نشود، همچنین در غرب استان رعد و برق محتمل است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113803/چهارشنبه-هوای-اصفهان-در-وضعیت-ناسالم-برای-عموم-خواهد-بود
بستن   چاپ