پیام سپاهان
فرمانده ناحیه مقاومت امام صادق اصفهان خبر داد:
برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان اصفهان
سه شنبه 21 آبان 1398 - 16:30:00
پیام سپاهان - اصفهان - فرمانده ناحیه مقاومت امام صادق اصفهان از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان اصفهان خبرداد و گفت:این رزمایش در دو مرحله در آبان ماه و آذرماه با حضور گردانهای بسیج برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ محمدنصر اصفهانی، ظهر سه شنبه در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس، با بیان اینکه این رزمایش، نمایشی از اقتدار و توانمندی‌های نیروی مقاومت بسیج و زنده کننده یاد بسیجیان در دوران دفاع مقدس خواهد بود، اظهار داشت: بسیجیانی که در رزمایش‌ها و برنامه‌های نیروی مقاومت بسیج حاضر می‌شوند بدون چشمداشت مادی و به صورت داوطلبانه با کنار گذاشتن امورات شخصی و مسائل زندگی مانند دوران دفاع مقدس انجام وظیفه می‌کنند.
وی افزود: هرساله عنوان رزمایش‌های بسیج الی بیت المقدس است چرا که بسیجیان سرباز امام زمان(عج) و نایب ایشان امام خامنه‌ای هستند و در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارند، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ملت ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستند و بسیجیان در خط مقدم این مبارزه قرار دارند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بسیج در دو مرحله خبر داد و تصریح کرد: در 23 و 24 آبان ماه مرحله نخست رزمایش برگزار خواهد شد و روز 5 آذر نیز همایش عمومی بسیجیان با عنوان همایش اقتدار بسیج و مرحله دوم رزمایش با حضور عموم بسیجیان برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه رزمایش‌ها به منظور اعتلای توانمندی‌های بسیجیان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های دفاعی و تاکتیکی، تاکتیک‌های رزم دفاعی، برنامه های مقابله با تهدیدات امنیتی، مقابله با حملات تروریستی و انتحاری، مباحث امنیتی و رزمایش شبانه از مهمترین فعالیت‌هایی است که در این رزمایش انجام خواهد شد.
نصر اصفهانی به فداکاری‌ها و تلاش‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: در مرحله آبان ماه 9 گردان بیت المقدس بسیج از ناحیه امام صادق(ع) هم زمان نواحی دیگر نیز در دیگر نقاط این رزمایش را برگزار خواهند کرد و 60 گردان بیت المقدس مشغول به انجام رزمایش خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم دیگر یگان‌ها و گردانهای بسیج حضور خواهند داشت، گفت: روز جمعه در محل رزمایش صبحگاه اقتدار با حضور مسئولان با حضور 9 گردان برگزار خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113793/برگزاری-رزمایش-الی-بیت-المقدس-بسیجیان-اصفهان
بستن   چاپ