پیام سپاهان
در پایان یک جلسه ٥ ساعته؛
منصوریان با شرط ماندنی شد
سه شنبه 21 آبان 1398 - 14:51:45
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان در پایان جلسه طولانی 5 ساعته شب گذشته هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن ماندن منصوریان برای ادامه همکاری با تیم فوتبال ذوب آهن با شرط و شروط همراه بود.

در جلسه ٥ ساعته ای که با حضور اعضاء هیئت مدیره، مدیرعامل و علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برگزار شد، علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به صورت مشروط ابقاء و به کار خود در تیم فوتبال ذوب آهن ادامه می دهد.
به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه ذوب آهن، سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: جلسه تعاملی و خوبی داشتیم که در آن در ارتباط با تمامی شرایط و مسائل تیم فوتبال باشگاه بحث و بررسی انجام گرفت و در پایان این جلسه و با توجه به گفتگوهای انجام شده، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال، به کار خود در تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با لحاظ شروط تعیین شده، ادامه خواهد داد.
احمدی جمشیدی افزود: در ابتدا از صبر و شکیبایی و دلسوزی هواداران اصیل و شریف باشگاه ذوب آهن که سرمایه های اصلی این باشگاه پرافتخار و قدیمی بوده و به نوعی یار دوازدهم تیم فوتبال باشگاه محسوب می شوند، تقدیر و تشکر می کنیم. هواداران عزیز مطمئن باشند که هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه با نهایت دقت و موشکافی اوضاع موجود، به چنین جمع بندی و تصمیمی رسیده اند که بدون شک خیر و صلاح باشگاه در این تصمیم مستتر بوده و از این عزیزان تقاضا می کنیم که با تمام توان همچنان پشتیبان باشگاه و تیم محبوب خود باشند.
وی ادامه داد: ضمن تشکر از مسئولان استانی که همواره از مجموعه عظیم ذوب آهن به عنوان یکی از قطب های فوتبال کشور و استان حمایت کرده اند، تقاضا می کنم که این همراهی و یاری را همچنان ادامه داده تا تیم فوتبال ذوب آهن در این برهه حساس و حیاتی، از اقتدار فوتبال اصفهان همچون دهه ها و سال های گذشته دفاع کند.
سخنگوی باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد که هیئت مدیره و مدیریت باشگاه ذوب آهن به طور مشروط و با توجه به تعهدات علیرضا منصوریان و متعاقب آن کسب امتیازات موردنظر این هیات مدیره، حداکثر تا پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور با ایشان ادامه کار داده و انتظار می رود که وی با درایت ویژه ای که در این مسئولیت دارند و توانایی های درخشان گذشته، خواسته های مدیریت باشگاه، هواداران و مردم اصفهان را برآورده نموده و همچنان در کنار خانواده بزرگ ذوب آهن باقی بمانند و چنانچه امتیازات مورد نظر هیئت مدیره باشگاه محقق نشد، تصمیمات مقتضی اخذ و بلافاصله عملیاتی شود.
وی افزود: تغییراتی در مورد چند نفر از بازیکنان تیم که باعت تقویت، انسجام و نشاط کلی تیم خواهد شد توسط کادر فنی صورت پذیرد و به علت کسب نتایج ضعیف، جرایمی قطعی و مشروط برای کادر فنی و بازیکنان تیم در نظر گرفته شد که در صورت جبران گذشته و کسب نتایج و امتیازات درخشان و قابل قبول برای مدیریت باشگاه، مجددا قابل بررسی است.
جمشیدی خاطرنشان کرد: از طرفی با همفکری منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن و مدیریت باشگاه و موافقت صورت پذیرفته و به جهت تقویت کادر فنی تیم فوتبال، حسن استکی بازیکن و کاپیتان اسبق تیم فوتبال ذوب آهن که تجربیاتی چندین ساله در امر مربیگری داشته و در دو مقطع مختلف نیز در تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه به عنوان دستیار و مربی فعالیت کرده است، به کادر فنی تیم اضافه می شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113781/منصوریان-با-شرط-ماندنی-شد
بستن   چاپ