پیام سپاهان
مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد:
برگزاری جشنهای متمرکز هفته وحدت در میدانهای امام علی و نقش‌جهان
سه شنبه 21 آبان 1398 - 11:20:46
پیام سپاهان - اصفهان- مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: برگزاری جشن‌های میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به صورت متمرکز در میدان امام علی(ع) و میدان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، حسن بابایی، با اشاره به اینکه در هفته وحدت همه مسلمانان حول محور اسلام، قرآن و پیامبر اکرم(ص) گرد هم آمده و این مناسبت مهم را جشن می‌گیرند، اظهار داشت: بر این اساس سازمان تبلیغات اسلامی هر ساله ویژه برنامه‌هایی برای بزرگداشت و گرامیداشت این هفته برنامه‌ریزی و برگزار می‌کند.
برگزاری جشن میلاد نبی اکرم و امام جعفر صادق به صورت متمرکز
بابایی افزود: برگزاری جشن‌های میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به صورت متمرکز در میدان امام علی(ع ) و میدان امام (ره) از جمله برنامه‌های هفته وحدت در اصفهان است.
مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام گردهمایی ائمه جمعه و جماعات استان با محوریت موضوع وحدت اسلامی و دیدار با خانواده شهدای فاطمیون گفت: در گردهمایی دیگری خواهران مدیر تشکل‌های دینی، مدیران هیات‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و انجمن اسلامی درخصوص موضوع وحدت به تبادل نظر می‌پردازند.
برپایی کرسی های آزاداندیشی در حوزه و دانشگاه
وی با اشاره به برنامه های هفته وحدت در استان اصفهان اعم از برپایی کرسی‌های آزاد اندیشی در حوزه و دانشگاه با نام وحدت شیعه و سنی، برگزاری مسابقات نقاشی در مورد فلسطین و نامه‌ای به یک کودک فلسطینی ویژه دانش‌آموزان و تجلیل از نفرات برتر ابراز داشت: برای هفت روز هفته وحدت، نام‌هایی در نظر گرفته شده که به ترتیب شامل«وحدت اسلامی، رسالت رسانه‌ها، علما و نخبگان»، «وحدت اسلامی، تمدن نوین اسلامی، هویت اسلامی و خودشکوفایی»، «تشکل‌های مردم نهاد، زنان و جوانان»، «ایثار، شهادت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی»،«روز امام راحل و مقام معظم رهبری به عنوان پرچمداران امت واحده»، «روز وحدت امت در دفاع از مسجد الاقصی» و«روز پیامبر اعظم(ص) خورشید هدایت و منادی وحدت» است.
سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه
وی افزود: بر این اساس و به مناسبت میلاد پیامبر ختمی مرتبت (ص) و امام جعفر صادق (ع) علاوه بر برنامه‌ها و جشن‌های متمرکز در نقاط مختلف شهر، خطبه‌های نماز جمعه و سخنرانان قبل از خطبه‌ها هم در رابطه با پیامبر (ص) و وحدت اسلامی است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113769/برگزاری-جشنهای-متمرکز-هفته-وحدت-در-میدانهای-امام-علی-و-نقش‌جهان
بستن   چاپ