پیام سپاهان
از امروز؛
جشنواره تئاتر اصفهان با «چایی راند آخر» کلید خورد
دوشنبه 20 آبان 1398 - 15:40:00
پیام سپاهان - اصفهان - جشنواره تئاتر اصفهان از امروز با «چایی راند آخر» به کارگردانی مسعود نریمانی کلید خورد.

به گزارش خبرنگار مهر ، جشنواره تئاتر اصفهان از امروز با «چایی راند آخر» به نویسندگی امیر بهبودنیا و کارگردانی مسعود نریمانی از ساعت 10 صبح کلید خورد.
امروز در ساعات 16 و 18 تئاتر «شصت» به نویسندگی و کارگردانی هومن حیدری از شاهین شهر در تماشاخانه ماه، «کلاغ ها» به نویسندگی و کارگردانی هومن حیدری در مجتمع استاد فرشچیان به صحنه می‌رود و «مه لقا» به نویسندگی محمدجواد سجادی و کارگردانی احمد شکرانه نیز از ساعت 20 در این سالن اجرا می‌شود.
روز سه شنبه ساعت 10صبح تئاتر «گناه بر ضد روایت یک نویسنده» از بخش جنبی جشنواره تئاتر به نویسندگی و کارگردانی رامین علیزاده در مجتمع استاد فرشچیان اجرا می‌شود و در ساعت 16 و 18 نیز نمایش«گراز» به نویسندگی و کارگردانی هادی عسگری و «شرق دور، شرق نزدیک» به نویسندگی حمیرضا نعیمی و کارگردنی احسان جانمی به ترتیب در تماشاخانه ماه و مجتمع استاد فرشچیان به صحنه خواهد رفت.
همچنین مجتمع استاد فرشچیان از ساعت 20 میزبان تئاتر «خانه» به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی عماد قلی پور خواهد بود.
در آخرین روز از جشنواره تئاتر اصفهان نیز تئاترهای «سالمرگی» به نویسندگی اصغر گروسی و کارگردانی پویان عطایی و «تاریخ مردم کوچه و بازار فرانسه» در قرن 18 به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی مهدی رضایی اجرا می‌شود و «سبوط» به نویسندگی سعید محسنی و کارگردانی امید نیاز از ساعت 20 در مجتمع استاد فرشچیان به صحنه می‌رود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113738/جشنواره-تئاتر-اصفهان-با-«چایی-راند-آخر»-کلید-خورد
بستن   چاپ