پیام سپاهان
فرماندار کاشان:
انتظار مردم از ناجا تامین امنیت و آرامش است
دوشنبه 20 آبان 1398 - 14:56:09
پیام سپاهان - کاشان- فرماندار ویژه کاشان با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی گفت: انتظار مردم از ناجا تامین امنیت و احساس آرامش است.

علی‌اکبر مرتضایی‌قهرودی روز دوشنبه در حاشیه اجرای طرح ظفر در کاشان در گفت‌وگو با ایرنا تصریح کرد: امروز مردم از مجموعه دولت، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی ایجاد نظم و امنیت را انتظار داشته تا بتوانند در آرامش زندگی کنند چرا که فرزندان ما فضای آرامی را می‌خواهند.
وی مشارکت بیشتر مردم در تامین نظم و امنیت شهرستان را خواستار شد و افزود: لازمه رسیدن به جامعه دور از هرگونه جرم و جنایت، ایجاد همکاری و تعامل هرچه بیشتر مردم با نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی است.
فرماندار ویژه کاشان تاکید کرد: مردم باید با تعامل و اعتماد به نیروی انتظامی، تخلف‌ها را به این نیرو اطلاع دهند تا شاهد کاهش وقوع جرایم در شهرستان باشیم.
وی تشریح کرد: با اجرای طرح ظفر در مناطق آلوده شهرستان 32 نفر دستگیر شدند که از آنها هشت کیلو و 100 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و غیرصنعتی کشف شد.
مرتضایی اضافه کرد: همچنین هفت دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسیکلت، 11 قبضه سلاح سرد، 24 قطعه انواع تجهیزات دریافت ماهواره و 584 قطعه کبوتر از دیگر دستاوردهای اجرای طرح ظفر در کاشان است.
وی ادامه داد: اجرای این طرح با موجی از رضایت و استقبال مردم همراه بود و شمار زیادی از شهروندان در تماس با دبیرخانه شورای تامین یا مراجعه حضوری از عملکرد مطلوب نیروی انتظامی در شهرستان کاشان قدردانی کردند.
فرماندار ویژه کاشان یادآور شد: هدف از اجرای این طرح ایجاد نظم و امنیت در سطح شهرستان است و پاکسازی مناطق آلوده به صورت مستمر ادامه می‌یابد تا فضا برای مخلان نظم و امنیت عمومی روزبه‌روز ناامن‌تر شود.
نیمه نخست سال‌جاری 626 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کاشان کشف شد که 143 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت.
شهرستان 365 هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
برچسب‌ها
فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان امنیت کاشان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113730/انتظار-مردم-از-ناجا-تامین-امنیت-و-آرامش-است
بستن   چاپ