پیام سپاهان
خطیبی: از حمایت هواداران تراکتور متشکرم/ از نظر روحی و فنی آماده بازی با ذوب آهن هستیم
يکشنبه 19 آبان 1398 - 19:43:12
پیام سپاهان - سرمربی ماشین سازی گفت: از نظر روحی و روانی و از نظر مسائل فنی آماده بازی با ذوب آهن هستیم.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی بعدازظهر پنج‌شنبه و پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن، در نشست خبری اظهار کرد: آمادگی کاملی برای این دیدار داریم و توانستیم تمرینات خوبی را برگزار کنیم. از نظر روحی و روانی و از نظر مسائل فنی آماده هستیم تا یک بازی خوب، همراه با کسب سه امتیاز مقابل ذوب آهن برگزار کنیم.
سرمربی ماشین‌سازی درباره ناکامی تیمش در کسب امتیازات بیش‌تر، با وجود ارائه بازی خوب گفت: این سوال را می‌توانید از تیم حریف بپرسید. ما خوب بازی می‌کنیم و جایگاه خوبی داریم. امتیازاتی هم که کسب کردیم توسط عوامل بیرون از تیم رقم خورده است. ما توانستیم خوب بازی کنیم و اگر به حق‌مان می‌رسیدیم، جایگاه‌مان بهتر از این بود. با این حال از نظر فوتبالی و تیمی راضی هستیم. کسی باور نمی‌کرد چنین شرایطی داشته باشیم. این تیم را با مدعیان مقایسه نکنید.
او ادامه داد: ما را با خودمان مقایسه کنید. تاکنون کارهای بزرگی انجام دادیم و امتیازات خوبی کسب کردیم. البته ایراداتی هم داریم که این مشکلات در نیم فصل با جذب بازیکن حل می‌شود.
خطیبی تاکید کرد: ما ناکام نبودیم. خیلی خوب نتیجه گرفتیم. اگر برخی اتفاقات رخ نمی‌داد، 15، 16 امتیاز کسب کرده بودیم.
سرمربی ماشین‌سازی درباره حل مشکلات تیمش در خط حمله و ارتقای جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی به نسبت کیفیت فنی این تیم، اظهار کرد: قطعا هیچ تیمی کامل نیست. تیم ما هم از نظر کیفیت و شکل تیمی جزو چند تیم نخست ایران است اما در برخی نقاط دچار مشکلات هستیم. این موارد را در گذشته مطرح کردم و نیازی به گفتن مجدد نیست. با تمریناتی که انجام می‌دهیم و وضعیت که تیم دارد، توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.
وی ادامه داد: من اهداف باشگاه را جلو می‌برم. ان‌شاء‌الله هر اتفاقی که می‌افتد، منجر به موفقیت تیم شود و کیفیت خودمان را بالا ببریم. هر تغییراتی که انجام می‌شود، از طرف کادرفنی و مدیریتی تیم دنبال می‌شود و همه با هم هماهنگ هستیم. ما تنها تیمی هستیم که حاشیه‌ای نداشتیم و بعد از هر برد یا باختی، حواشی ایجاد نشده است. صمیمیت در این باشگاه وجود دارد. می‌دانم که صمیمیت و همدلی، 70 درصد از مسائل فنی تیم را تشکیل می‌دهد.
خطیبی با دعوت از هواداران تیمش برای حضور در ورزشگاه گفت: از هواداران می‌خواهم با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کنند تا با کسب سه امتیاز در جدول رده‌بندی بالاتر برویم.
او ادامه داد: از هواداران تراکتور در بازی با استقلال به خاطر حمایت از من تشکر می‌کنم. با این که من در این استان نبودم، از مسوولان استانی تشکر می‌کنم که حمایت ویژه‌ای از من داشتند. از صفحات مجازی منتسب به تراکتور و ماشین سازی تشکر می‌کنم که به عنوان فرزند آذربایجان از من حمایت کردند و امیدوارم موجب موفقیت و خوشحالی آن‌ها شوم. هفته گذشته از من حمایت نشد بلکه از ارزش‌ها و شهدا حمایت شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113689/خطیبی--از-حمایت-هواداران-تراکتور-متشکرم--از-نظر-روحی-و-فنی-آماده-بازی-با-ذوب-آهن-هستیم
بستن   چاپ