پیام سپاهان
رئیس هیئت انجمنهای ورزشی استان اصفهان:
جشنواره زاینده رود در مسیر بین المللی شدن است
يکشنبه 19 آبان 1398 - 19:43:06
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان گفت: با استفاده از ظرفیت خواهر خوانده های اصفهان به دنبال بین المللی کردن جشنواره زاینده رودهستیم تا در جهت رشد رشته های زیر مجموعه گامهای مهم و اساسی برداشته شود.

حمیدرضا غزنوی امروز (یکشنبه) در پایان مجمع انتخابات هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان اظهار کرد: برگزاری منظم و مستمر جشنواره زاینده رود، افزایش رشته ها و توسعه آن با همکاری شهرداری اصفهان یکی از مهم ترین برنامه های ما در هیئت است.
وی افزود: این جشنواره موجب شده تا ظرفیت و پتانسیل استان بیشتر نمایان شود و به اداره کل ورزش و جوانان پیشنهاد داده ایم تا سایر هیئت های استان را نیز درگیر این جشنواره کنند تا ورزش کل استان رشد و جهش خوبی داشته باشد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات منطقه ای افزود: برگزاری مسابقات منطقه ای رشته های زیر مجموعه با توجه به ظرفیت و همکاری استان های همجوار می تواند حجم مسابقاتی که در طول سال برای رشته های مختلف برگزار می شود را بالاتر ببرد و تجربه بازیکنان را افزایش دهد.
به گزارش ایسنا، رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان خاطر نشان کرد: اصفهان استان خشکی است اما در رشته های آبی توفیقات خوبی داشتیم و ورزشکاران ما مدال‌های خوبی را کسب کردند. با توجه به ظرفیت فضایی که در کنار سدهای اطراف داریم و همچنین شرایط زاینده رود در نظر داریم رشته های آبی بیشتری را فعال کنیم تا علاقمندان این رشته های مفرح فرصت تمرین در این رشته های را داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: اصفهان ظرفیت تبدیل شدن به قطب بسیاری از رشته های زیر مجموعه فدراسیون انجمن های ورزشی را دارد. در رشته های آبی ظرفیت و پتانسیل خوبی داریم. در زمینه ورزش های هوایی منطقه ای که بین دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری است برای پرواز بسیار مناسب است. به دلیل شرایط اقلیمی برای رشته جهت یابی فرصت های فوق العاده ای داریم و با توجه به مرکزیت اصفهان در جغرافیای کشور از نظر رفت و آمد می توانیم میزبان خوبی داشته باشیم.
غزنوی با بیان اینکه قرار بود زمین به رشته های کریکت، بیس بال و سافتبال اختصاص یابد، گفت: متاسفانه به لحاظ هزینه ای نتوانستیم زمینهای اختصاصی این رشته ها را به مرحله بهره برداری برسانیم. اگر این اتفاق رخ می داد بی شک حرفهای بیشتری برای گفتن در این رشته ها در عرصه ملی داشتیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113681/جشنواره-زاینده-رود-در-مسیر-بین-المللی-شدن-است
بستن   چاپ