پیام سپاهان
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:
فرهنگسازی مطالعه با توجه به رویکرد جامعه به فضای مجازی انجام شود
يکشنبه 19 آبان 1398 - 13:33:29
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به رویکرد جامعه به سمت وسوی فضای مجازی، باید با روش‌های جذاب در پی افزایش سرانه مطالعه در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر یک شنبه در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه روز به روز شاهد افزایش تعداد مسلمانان جهان هستیم، اظهار داشت: در آستانه هفته وحدت هفته وحدت باید تلاش کنیم تا از انجام کارهای تفرقه‌آمیز بپرهیزیم تا با اتحاد و همدلی در برابر دنیای استکبار پیروز شده و جلوه وحدت این دین الهی را به مردم دنیا نیز نشان دهیم.
وی در ادامه به آغاز چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان اشاره کرد و ابراز داشت: اگر جامعه‌ای فرهنگ کتابخوانی تقویت شود در دراز مدت در پیشبرد همه امور جامعه تاثیرگذار خواهد بود.
ضرورت برنامه‌ریزی برای افزایش سرانه مطالعه در کشور
رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای افزایش سرانه مطالعه در کشور ابراز داشت: با توجه به رویکرد جامعه به سمت وسوی فضای مجازی، باید با روش‌های جذاب در پی جذب مخاطبان و افزایش سرانه مطالعه در کشور باشیم چراکه مطالعه کتاب کاغذی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
برگزاری برنامه‌های شاد در سطح شهر اصفهان
وی با تاکید بر برگزاری برنامه‌های شاد در سطح شهر اصفهان با توجه به توجه به قرار داشتن در ایام مبارک ربیع الاول و میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: در این راستا نهادهایی مانند سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری دیگر نهادهای فرهنگی باید در سطح محلات برنامه ریزی کنند.
نصر اصفهانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پرداخت حقوق کارمندان شهرداری گفت: باید راهکاری برای افزایش حقوق کارمندان و کارگران شهرداری اندیشیده شود چراکه حقوق فعلی جوابگوی نیازهای خانواده این قشر از کارکنان شهرداری نیست.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113655/فرهنگسازی-مطالعه-با-توجه-به-رویکرد-جامعه-به-فضای-مجازی-انجام-شود
بستن   چاپ