پیام سپاهان
سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان خبر داد
کشف محموله بادام قاچاق از انبار تخلیه باری در اصفهان
يکشنبه 19 آبان 1398 - 13:33:28
پیام سپاهان - اصفهان - سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف یک محموله بادام خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان در راستای اجرای طرح بازرسی از انبارهای تخلیه بار از وجود یک محموله کالای خارجی قاچاق در یکی از این انبارها مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضیی به محل اعزام شدند و در بازرسی به عمل آمده 728 کیلوگرم مغز بادام خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف و توقیف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده بیان داشت: در این ارتباط یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
سرپرست پلیس آگاهی اصفهان، هر گونه فعالیت در زمینه وارد کردن، نگهداری و توزیع کالای قاچاق را زمینه ساز رکود اقتصادی کشور و یکی از عوامل افزایش بیکاری جوانان دانست و گفت: مشارکت مردمی با پلیس در شناسایی و برخورد با اینگونه مجرمان تاثیر به سزایی دارد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113654/کشف-محموله-بادام-قاچاق-از-انبار-تخلیه-باری-در-اصفهان
بستن   چاپ