پیام سپاهان
مدیرکل اتباع خارجی استانداری اصفهان:
20 هزار پروانه کار برای اتباع خارجی صادر شده است
يکشنبه 19 آبان 1398 - 13:33:10
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیرکل امور اتباع خارجی استانداری اصفهان گفت: بیش از 20 هزار پروانه کار در استان اصفهان برای اتباع خارجی صادر شده است و این اتباع در 66 رشته شغلی مشغول به فعالیت هستند.

مهدی سلیمانی امروز (یکشنبه) در نشست خبری که در محل استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: نزدیک به 160 هزار تبعه مجاز خارجی داریم که در 12 شهرستان استان، مجاز به اقامت بوده و 110 هزار نفر از آنان دارای کارت اقامت و 50 هزار نفر هم دارای گذرنامه کشور متبوع خود هستند.
وی افزود: مهمترین حوزه کاری اداره اتباع، هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط است. در حوزه بهداشت و درمان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، خدمات رایگان درمانی به اتباع خارجی ارائه می‌دهیم.
به گزارش ایسنا، مدیرکل امور اتباع خارجی استانداری اصفهان، گفت: در دانشگاه‌های استان 2400 دانشجوی خارجی مشغول به تحصیل و در حوزه‌ها نیز 600 طلاب خارجی درس می‌خوانند.
سلیمانی تصریح کرد: بیش از 20 هزار پروانه کار در استان اصفهان برای اتباع خارجی صادر شده است و این اتباع در 66 رشته شغلی مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: بر اساس قانون، کارگروه فرهنگی اتباع خارجی در استان‌ها تشکیل شده است. امروز با رشد 160 درصدی حضور اتباع خارجی در مراسم اربعین روبرو هستیم و امسال 18 هزار نفر از این اتباع برای مراسم اربعین حسینی به کربلا رفتند.
مدیرکل امور اتباع خارجی استانداری اصفهان، خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد اتباع خارجی ساکن در استان اصفهان، افغان هستند و حدود 5 هزار عراقی هم در این استان سکونت دارند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113653/20-هزار-پروانه-کار-برای-اتباع-خارجی-صادر-شده-است
بستن   چاپ