پیام سپاهان
ایستگاه شانزدهم لیگ برتر فوتسال؛
شاگردان بیغم به مصاف آذرخش می‌روند/ هایپر به دنبال پیروزی‌های دنباله‌دار
يکشنبه 19 آبان 1398 - 12:57:10
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال، تیم گیتی پسند در بندرعباس به مصاف آذرخش این شهر می‌رود و هایپر شاهین‌شهر میزبان ستارگان ورامین است.

قطار لیگ برتر فوتسال به ایستگاه شانزدهم خود رسیده است و روز سه‌شنبه 21 آبان از ساعت 17 گیتی پسند اصفهان در بندرعباس به مصاف آذرخش این شهر خواهد رفت. هایپر شاهین‌شهر نیز در همین ساعت در سالن پهلوان تختی شاهین‌شهر پذیرای ستارگان ورامین است.
هایپر شاهین‌شهر_ ستارگان ورامین
به گزارش ایسنا، هایپری‌ها هفته گذشته به مصاف اهورا بهبهان رفتند که با نتیجه 6 بر 5 پیروز شدند. آن‌ها با این پیروزی 17 امتیازی شدند و در رده نهم جدول قرار گرفتند.
شاگردان مصطفوی در بازی رفت، توانستند تیم ستارگان را در ورامین با نتیجه 1_1 متوقف کنند و برای این بازی برابر چشمان هواداران خود قصد دارند پیروز میدان شوند.
در آن سمت میدان، تیم ورامین هفته گذشته به مصاف مدافع عنوان قهرمانی رفت و با نتیجه 4 بر 2 مغلوب مس سونگون ورزقان شد.
یاران محمد طاهری با 22 امتیاز در رده هفتم جدول هستند و تلاش می‌کنند که در پایان فصل در جمع تیم‌های صعود کننده به پلی‌آف باشند.
هر دو سرمربی برای بازی به دنبال اجرای تفکرات خود هستند، اما هایپری‌ها از امتیاز میزبانی سود می‌برند و ازآنجایی‌که بازی گذشته خود را پیروز شده‌اند، قصد دارند روند پیروزی‌های خود را ادامه دهند.
رضا وثوقی به کمک یوسف صادقی، محمد بیاتی و علی اسماعیل سزاری داوران این دیدار هستند و علیرضا رجبی نیز ناظر داوری این بازی است.
آذرخش بندرعباس _ گیتی‌پسند اصفهان
قرمزپوشان اصفهانی هفته گذشته میزبان حفاری اهواز بودند که این دیدار را با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند. آن‌ها با این پیروزی و با 29 امتیاز همچنان در رده دوم با اختلاف 3 امتیاز پشت سر مس سونگون هستند.
حمید بیغم در تلاش است تا زمان اتمام لیگ و آغاز مسابقات پلی‌آف تیم خود را که ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است را به هماهنگی حداکثری برساند تا در پلی‌آف مشکلی نداشته باشد.
در آن‌سوی میدان آذرخشی‌ها که حاشیه‌های فراوانی اطراف تیم خود می‌بینند، هفته گذشته به تساوی پر گل 7_ 7 برابر شاهین کرمانشاه دست پیدا کردند تا با 14 امتیاز دوازدهمین تیم جدول لیگ باشند.
نماینده بندرعباس در لیگ برتر فوتسال در بازی رفت با گیتی پسند حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه 10 بر 2 بازی را به شاگردان بیغم واگذار کرد، اما نارنجی‌پوشان بندرعباس در شهر خود و برابر چشمان هواداران شرایط ویژه‌ای دارند و در این بازی حریف سختی برای گیتی‌پسند خواهند بود.
وظیفه قضاوت این بازی برعهده مجید فراهانی به کمک محمدعلی سیاحی، امیر مختار رودساز و مهدی حقوقی خواهد بود. عباس دهقانپور نیز ناظر داوری این بازی است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113647/شاگردان-بیغم-به-مصاف-آذرخش-می‌روند--هایپر-به-دنبال-پیروزی‌های-دنباله‌دار
بستن   چاپ