پیام سپاهان
در هفته چهارم لیگ برتر والیبال؛
سایپا- سپاهان در تهران، جدال جذاب نمایندگان خودرو و فولاد
شنبه 18 آبان 1398 - 17:28:03
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان هفته چهارم لیگ برتر والیبال با مصاف دیدنی و جذاب سایپا و سپاهان در تهران و دربی یزد همراه است.

هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فردا یکشنبه 19 آبان ماه در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته تیم سایپا در تهران میزبان فولاد مبارکه سپاهان است.
به گزارش ایسنا، سپاهانی‌ها پس از 3 دیدار خانگی خود که در آخرین مسابقه خانگی بدون هوادار میزبان حریف گنبدی خود بودند 2 پیروزی و یک شکست در کارنامه خود ثبت کردند.
طلایی پوشان سپاهان لیگ امسال را با پیروزی 3 بر یک مقابل سیرجانی‌ها آغاز کردند، در ادامه 3 بر 2 کاله را در یک بازی جنجالی از پیش رو برداشتند دیداری که پایان آن محرومیت تماشاگران سپاهان را به همراه داشت و در سومین دیدار خود در خانه نیز در ورزشگاه خالی از تماشاگر و بی‌روح مخابرات مقابل شهرداری گنبد تن به شکست 3 بر 2 دادند تا 6 امتیازی شوند.
سایپا حریف این هفته سپاهان نیز وضعیت مشابه شاگردان محمدی راد دارد، آن‌ها در هفته اول راهیاب ملل مریوان را در خانه با نتیجه سه بر یک شکست دادند، سپس در ارومیه و در مقابل هواداران پرشور این شهر شهرداری ارومیه را 3 بر 2 مغلوب کردند و در بازی سوم خود مقابل تیم تازه واردی شهداب یزد 3 بر 2 مغلوب شدند تا در جدول قبل از حریف اصفهانی خود در رده پنجم قرار گیرند.
برنامه بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر والیبال:
یکشنبه 19 آبان ماه ساعت 17
سایپا تهران – فولاد مبارکه سپاهان
راهیاب ملل مریوان – شهرداری ارومیه
فولاد سیرجان ایرانیان – پیام خراسان
خاتم اردکان – شهداب یزد
کاله مازندران- شهرداری ورامین
شهرداری گنبد – شهروند اراک
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113610/سایپا--سپاهان-در-تهران،-جدال-جذاب-نمایندگان-خودرو-و-فولاد
بستن   چاپ