پیام سپاهان
نائب رئیس هیئت فوتبال اصفهان:
«شهروند مقاومت جویبار» قهرمان لیگ دسته سوم فوتسال بانوان کشور شد
جمعه 17 آبان 1398 - 15:59:10
پیام سپاهان - نطنز- نائب رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: تیم شهروند مقاومت جویبار مازندران قهرمان لیگ دسته سوم فوتسال بانوان کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، ملیحه بختی ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در نطنز اظهار داشت: با اتمام مسابقات دور نهایی لیگ دسته سوم مسابقات فوتسال بانوان کشور در نطنز، تیم شهروند مقاومت جویبار مازندران موفق شد جام قهرمانی را از آن خود کند.
وی تصریح کرد: در مرحله نهایی مسابقات که به میزبانی نطنز برگزار شد 13 تیم از هفت استان کشور با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم شهروند مقاومت جویبار توانست قهرمان لیگ شود و تیم های هیئت فوتبال قزوین، آرمینه تهران و هیئت فوتبال چابکسر به ترتیب مقام های دوم تا چهارم را بدست آوردند و در نهایت این چهار تیم به لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور صعود کردند.
نائب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به اینکه جام اخلاق مسابقات به تیم هیئت فوتبال نطنز تعلق گرفت، بیان داشت: از مسئولین هیئت فوتبال شهرستان نطنز که میزبانی شایسته ای را در دور نهایی مسابقات داشتند تقدیر و تشکر داریم.
فوتبال بانوان در استان اصفهان حمایت می‌شود
بختی با اشاره به وضعیت فوتبال بانوان استان اصفهان بیان داشت: فوتبال بانوان در اصفهان از حمایت های ویژه ای برخوردارند و با تمهیداتی که برای زیرساخت های فوتبال و فوتسال بانوان در استان اصفهان اندیشیده شده است، شاهد روند روبه رشدی خواهیم بود.
وی افزود: در حال حاضر 16 ملی پوش از استان اصفهان در تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان کشور حضور دارند و همچنین دو تیم مطرح در لیگ برتر فوتبال و یک تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور از استان حضور دارند.
نائب رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان خاطرنشان کرد: تیم فوتسال شهرستان اصفهان سال گذشته از لیگ دسته دو صعود کردند و تیم شهرستان لنجان هم امسال در لیگ دسته دوم فوتسال بانوان کشور حضور دارند.
به گزارش مهر، مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتسال بانوان کشور با حضور 13 تیم از نهم الی هفدهم آبان ماه به میزبانی نطنز برگزار شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113553/«شهروند-مقاومت-جویبار»-قهرمان-لیگ-دسته-سوم-فوتسال-بانوان-کشور-شد
بستن   چاپ