پیام سپاهان
24 ساعت گذشته؛
حوادث رانندگی در آران‌وبیدگل 15 مصدوم برجا گذاشت
جمعه 17 آبان 1398 - 15:58:31
پیام سپاهان - کاشان- سه حادثه رانندگی در 24 ساعت گذشته به آسیب دیدن 15 نفر در شهرستان آران‌وبیدگل منجر شد.

سرپرست اورژانس 115 شهرستان آران و بیدگل روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: ساعت یک بامداد در مسیر برگشت جاده دوبانده آران‌وبیدگل به میدان فولاد، نرسیده به میدان شهید چاقیان حادثه رانندگی گزارش شد که سه نفر در جریان آن آسیب دیده بودند.
مصطفی قربانی افزود: یک دستگاه خودروی دو دیفرانسیل با سرعت به خاکریزهای انتهای جاده دوبانده برخورد کرده و واژگون شده بود که در جریان این حادثه یک آقا، خانم و دختری پنج ساله به علت حال وخیم، پس از اقدام‌های درمانی اولیه با 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند.
وی گفت: ساعتی پس از آن حادثه دیگری در همان منطقه گزارش شد؛ در جریان آن هفت سرنشین یک دستگاه خودروی سانتافه در برخورد با خاکریز آسیب دیده بودند که با چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های سیدالشهدا آران‌وبیدگل و شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.
سرپرست اورژانس 115 شهرستان آران‌وبیدگل اضافه کرد: همچنین حدود ساعت 17 پنجشنبه نیز یک واژگونی خودرو در کویر مرنجاب گزارش شده بود که پنج نفر مصدوم داشت.
وی تصریح کرد: چهار نفر به صورت سرپایی مورد رسیدگی قرار گرفتند و یک نفر به علت آسیب شدید با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافت.
شهرستان آران‌وبیدگل با جمعیت بیش از 103 هزار نفر در شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع است.
برچسب‌ها
حوادث رانندگی سازمان اورژانس کشور آران وبیدگل

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113551/حوادث-رانندگی-در-آران‌وبیدگل-15-مصدوم-برجا-گذاشت
بستن   چاپ