پیام سپاهان
امام جمعه کاشان:
آمریکا برای همه بشریت جرثومه فساد است
جمعه 17 آبان 1398 - 14:46:19
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه کاشان با اشاره به جنایت های آمریکا در طول تاریخ گفت: آمریکا برای همه بشریت جرثومه فساد است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز ازدواج آسمانی حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه(س) اظهار داشت: شیوه و سیره این زوج آسمانی الگویی برای همه بشریت در طول تاریخ است.
وی با بیان اینکه 13 آبان در تاریخ ملت ایران یک روز تاریخی است، ابراز داشت: این روز از 40 سال پیش تاکنون روز نمادین مرگ بر آمریکا گفتن است.
امام جمعه کاشان با اشاره به خباثت ها و دسیسه های آمریکا بر علیه ملل جهان در طول تاریخ گفت: آمریکا برای همه بشریت جرثومه فساد است.
آمریکا در زمان طاغوت حق توحش می گرفت
وی با بیان اینکه رژیم طاغوت با امضا و پذیرش قانون کاپیتولاسیون نهایت خیانت خود را به ملت ایران نشان داد، تصریح کرد: آمریکا در زمان طاغوت از رژیم وقت برای مستشاران خود، حق توحش می گرفت که این نشان دهنده اوج خباثت و رذالت آمریکا و همچنین وابستگی رژیم پهلوی بود.
حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام افزود: این اتفاق مهم برای آمریکا بسیار سنگین تمام شد و امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم تعبیر کردند.
مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاست های خبیثانه دولت آمریکا
وی با اشاره به سردادن شعار مرگ بر آمریکا توسط ملت ایران افزود: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر دولت و سیاستهای خبیثانه آمریکا بر علیه مردم ایران که تا توانسته است با اعمال تحریم های ظالمانه و توطئه و دسیسه چینی، دشمنی خود را بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده است.
امام جمعه کاشان افزود: در هر کشوری آمریکا سفارتخانه داشته است این سفارت به محلی برای جاسوسی آمریکا تبدیل شده است.
وی تصریح کرد: جنایت های آمریکا نه فقط در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دیگه دنیا مثل ویتنام، افغانستان، عراق و غیره هم وجود داشته است به طوری که طبق آمار بیش از هشت و نیم میلیون نفر در سراسر دنیا بر اثر جنگ هایی که آمریکا به طور مستقیم یا غیر مستقیم در آن نقش داشته است کشته شده اند.
جدیدترین فتنه آمریکا در منطقه آشوب های اخیر در عراق و لبنان است
حجت الاسلام اسلامی تبار یکی از آخرین نمونه های فتنه برخاسته از خباثت آمریکا و ایادی دست نشانده منطقه ای او در لبنان و عراق اتفاق افتاده است، اظهار داشت: استکبار همزمان با فتنه های منطقه ای قصد ایجاد یک فتنه جدید در ایران هم داشت که با دستگیری روح الله زم توسط سپاه انقلاب اسلامی این فتنه نقش بر آب شد.
وی بیان داشت: تا زمانی که رفتار و گفتار رژیم آمریکا بر مبنای رذالت و خیانت و ظلم باشد شعار مرگ بر آمریکا از دهان مردم ایران نخواهد افتاد.
هر برنامه‌ای که در آن به مقدسات اهل سنت توهین شود در جهت منافع استکبار است
امام جمعه کاشان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) اظهار داشت: باید دقت کنیم که هر برنامه‌ای که در آن به مقدسات اهل سنت توهین شود در راستای منافع استکبار است.
وی سواستفاده صهیونیست ها، وهابی‌ها و همچنین استکبار از فیلمهای برگزاری این برنامه ها را یادآور شد و ابراز داشت: هر فردی در این برنامه ها شرکت و یا باعث ترویج آن شود دوست نادان یا دشمن آگاه است.
ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی از بزرگترین گناهان است
حجت الاسلام اسلامی تبار ایجاد تفرقه بین امت اسلامی را یکی از بزرگترین گناه‌ها دانست و تصریح کرد: فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب برای حفظ وحدت بین شیعه و سنی باید سرلوحه امور قرار گیرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113548/آمریکا-برای-همه-بشریت-جرثومه-فساد-است
بستن   چاپ