پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
دنیا نسبت به راهکارهای سیاسی آمریکا بی‌اعتماد است
جمعه 17 آبان 1398 - 14:46:16
پیام سپاهان - اصفهان - امام جمعه اصفهان با بیان اینکه آمریکا همچون دزد سرگردنه در کمین ثروت مردم دنیا از جمله منطقه خاورمیانه است، گفت: دنیا نسبت به راهکارهای سیاسی آمریکا بی‌اعتماد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این اصفهان با بیان اینکه زیر چتر ولایت خداوند قرار گرفتن نعمتی بزرگ برای بشریت است، اظهار داشت: نعمت امامت و رهبری از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که خداوند متعال به ما ارزانی داشته است و تمامی موفقیت‌های کشور و مقاومت در برابر دشمنان دین و نظام از همین نعمت ولایت سرچشمه می‌گیرد.
وی تاکید کرد: درک نعماتی مانند امنیت، سلامتی، ایمان و دیگر نعمات الهی با راهنمایی اولیای الهی برای بشریت ممکن می‌شود از این رو نعمت ولایت با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و گاهی حتی باید برای حفظ این نعمت جان خویش را فدا کرد.
تسخیر سفارتخانه آمریکا در سال 58 خط بطلانی بر نقشه‌های دشمنان بود
امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پشت سرگذاشتن روز استکبارستیزی ابراز داشت: آمریکا دشمن همیشگی ملت ایران بوده است، دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 با تسخیر سفارتخانه آمریکا، در واقع به جاسوسی های مستقیم آمریکا در کشورمان و نقشه‌های آنها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب پایان دادند.
دنیا نسبت به راهکارهای سیاسی آمریکا بی اعتماد است
وی با بیان اینکه این روحیه استکبارستیزی ملت ایران در طول 40 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر روز بیش از گذشته تقویت شده است، بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان امسال که پرشورتر از گذشته بود، نشان از تنفر مردم از فریبکاری‌ها و دشمنی‌های دائمی آمریکا با ملت ایران دارد؛ امروزه حتی کشورهای مختلف دنیا نسبت به دولت آمریکا و راهکارهای سیاسی آن دیگر اعتمادی ندارد.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه رفتارهای ترامپ باعث شناخت روحیه واقعی دشمنان و مستکبران به تمام دنیا شده است، تصریح کرد: آمریکا در تمامی آشوب‌های جهان نقش فعال داشته است، هزاران انسان و زن و کودک بیگناه با نقشه و دستور آنها در سرتاسر جهان کشته می‌شوند اما اگر یک نفر جانی اعدام شود، آمریکا و دنیای استکباری فریاد دادخواهی و دفاع از حقوق بشر سر می دهند.
آمریکا همچون دزد سرگردنه در کمین ثروت منطقه خاورمیانه است
وی کشورهای استکباری به ویژه آمریکا را به دزدهای سرگردنه تشبیه کرد و گفت: آنها به بهانه‌های مختلف ثروت مردم خاورمیانه و نقاط دنیا را می‌دزدند به آن مفتخر هستند همانگونه که آمریکا به بهانه حفاظت از سوریه، ماموران خود را به این کشور می‌فرستد اما در واقع نفت سوریه را برای خود می‌خواهد و حتی ترامپ به این موضوع اذعان کرد.
امام جمعه اصفهان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با گرامیداشت ایام هفته وحدت و تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) تاکید کرد: هفته وحدت از یادگارهای امام خمینی (ره) این پیر روشن بین بود که به درستی به ضرورت وحدت میان مسلمانان جهان در برابر دنیای کفر اشاره دارد.
هفته وحدت عامل وحدت مسلمانان جهان در مقابله با دنیای کفر است
وی افزود: این هفته می‌تواند عامل مودت بیش از پیش مسلمانان جهان باشد تا از توطئه‌های دشمنان دین و کفار مصون باشیم و آموزه‌های بی بدیل دین مبین اسلام را در سرتاسر جهان نشر دهیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113545/دنیا-نسبت-به-راهکارهای-سیاسی-آمریکا-بی‌اعتماد-است
بستن   چاپ