پیام سپاهان
طباطبایی‌نژاد: ترامپ خفت آمریکایی ها را نشان می‌دهد
جمعه 17 آبان 1398 - 14:45:59
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان امام جمعه اصفهان گفت: ترامپ خفت آمریکایی ها را نشان می‌دهد که چه کسانی هستند و به جای این‌که ما با مردم صحبت کنیم که آن‌ها دشمن، جنایتکار و پلید هستند او خودش این موضوع را نشان می‌دهد و برای ما خوب است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان درباره حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: باید از تمام مردم کشورمان تشکر کنم که انصافا در روز 13 آبان که روز استکبار ستیزی است، بسیار بهتر از سال‌های گذشته حضور پیدا کردند و وقت شناس بودند. زمانی که دشمن بیشتر دشمنی می‌کند، ما نیز باید دشمنی خودمان را بیشتر اظهار کنیم. در سرتاسر کشور جمعیت خوبی در راهپیمایی شرکت و اظهار تنفر کردند از کشورهای آمریکا، انگلیس، اسرائیل و سایر کشورهایی که همراه آن‌ها هستند.
وی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز امامت حضرت ولی‌عصر گفت: خدا را شاکر هستم که نعمت بزرگ ولایت را به ما ارزانی کرده است. این نعمت را با هیچ نعمتی نمی‌توان مقایسه کرد. تمام چیزهایی که خداوند به ما داده است را نمی‌توان نعمت نامید و اگر وسایلی که خداوند به ما داده است درست استفاده شوند، نعمت هستند؛ اما اگر بیجا خرج شوند، نغمت می‌شوند.
به گزارش ایسنا، طباطبایی نژاد ادامه داد: افرادی که می‌بینید در حال انجام فساد هستند، علم دارند؛ اما رهبر دینی ندارند که بگوید علم خود را در کجا و برای چه کسی استفاده کنند. به نفع مخلوق خدا یا به ضرر آن استفاده کنند. هزاران نفر را می‌کشند و خم به ابرو نمی‌آورند، اما ما اگر یک مرتد یا جنایت‌کار را بکشیم، می‌گویند ضد حقوق بشر هستید.
وی افزود: آن وقت می‌بینید که دزدی علنی انجام می‌دهد و می‌گوید ما نفت سوریه را دوست داریم. معتقد هستم که تاکنون در جهان آدمی به این فاسدی نبوده است. پس سازمان ملل و حقوق بشر چه شد. نفت سوریه را دوست دارد و می‌گوید مأموران ما باید برای حفاظت از آن در سوریه باشند. مگر نفت این کشور مال تو است.
امام جمعه اصفهان خاطر نشان کرد: دنیایی که به رهبری و ولایت نباشد، مشتی از حیوانات در آن زندگی می‌کنند و خفه هستند. ابشار اسد هفته گذشته حرف خوبی زد و گفت به نظر من هیچ رئیس جمهوری برای آمریکا بهتر از ترامپ نبوده است. خفت آمریکایی ها را نشان می‌دهد که چه کسانی هستند. به جای این‌که ما با مردم صحبت کنیم آن‌ها دشمن، جنایتکار و پلید هستند، ترامپ خودش این موضوع را نشان می‌دهد و برای ما خوب است.
وی افزود: یکی از راه های پیروزی دشمن‌شناسی است. دشمن حیله‌گیری که خودش را دوست نشان می‌دهد، مشکل است. می‌گوید ایران خوب نیست و نباید این حکومت را داشته باشد. علنا می‌گوید نفت را دوست دارم و باید آن را بدزدم. این‌ها دزد سر گردنه هستند.
طباطبایی‌نژاد با اشاره به هفته وحدت، اظهار کرد: این هفته از یادگاران امام خمینی (ره) است و باید آن را گرامی بداریم. روز به روز متوجه می‌شویم که نیاز به وحدت میان مسلمانان داریم. ما اگر می‌خواهیم برابر دشمنان خدا و قرآن بیاستیم باید همگی به ریسمان الهی چنگ بزنیم و کنار یکدیگر باشیم. خود قرآن نیز گفته است که نباید حتی به کفار فحش بدهیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113544/طباطبایی‌نژاد--ترامپ-خفت-آمریکایی-ها-را-نشان-می‌دهد
بستن   چاپ