پیام سپاهان
در هفته سوم لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور
سپاهان طعم اولین شکست را چشید
جمعه 17 آبان 1398 - 00:02:12
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان تیم‌های والیبال سپاهان اصفهان و شهرداری گنبد در هفته سوم سوپر لیگ والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم شهرداری گنبد به پایان رسید تا زردپوشان اصفهانی اولین شکست لیگ خود را متحمل شوند.

تیم‌های والیبال سپاهان اصفهان و شهرداری گنبد در هفته سوم سوپر لیگ والیبال از ساعت 17 در ورزشگاه شهدای مخابرات به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم شهرداری گنبد به پایان رسید تا زردپوشان اصفهانی اولین شکست لیگ خود را متحمل شوند.
به گزارش ایسنا، بازی در ست اول این دیدار با برتری شاگردان محمدی راد آغاز شد و به اختلاف 3 امتیازی در استراحت فنی اول دست پیدا کردند، اما در ادامه با عملکرد خوب شهرداری گنبد امتیازات از دست رفته جبران شد. در ادامه دو تیم بازی پایاپایی را ارائه دادند، در نهایت این سپاهانی‌ها بودند که توانستند در یک بازی نزدیک و با نتیجه 27 بر 25 ست اول را به سود خود به پایان برسانند.
اما در ست دوم، تیم شهرداری گنبد که از اواسط ست نخست بازی را در دست گرفته بود، در کنار سپاهان امتیاز کسب کرد و از اوسط رفته به رفته سوار بر بازی شد تا بتواند خود را پیروز این ست با نتیجه 25 بر22 به نام خود کند.
شاگردان عظیم جزیده که عملکرد خود را کم کم بهبود بخشیده بودند، در ست سوم اینبار بازی را برتر از شاگردان محمدی راد آغاز کردند و در امتیازات از سپاهانی ها سبقت گرفتند. بازیکنان سپاهان تلاش خود را برای کم کردن اختلاف و پیروز شدن این ست کردند اما در پایان این شهرداری گنبد بود که با نتیجه 25 بر 23 پیروز این ست شد.
سپاهانی ها که نمی‌خواستند در خانه مغلوب حریف شوند، ست چهارم را با توپ پر آغاز کردند و در همان امتیازات اول اختلاف خود را با شهرداری گنبد زیاد کردند. در پایان این ست شاگردان محمدی راد بودند که با اختلافی 8 امتیازی و با نتیجه 25 بر 17 پیروز این ست شوند تا بازی در ست شماری به تساوی کشیده شود و مشخص شدن پیروز این دیدار به ست پنجم کشیده شود.
ست پنجم این دیدار از حرارت بالایی برخوردار بود. سپاهانی ها که ابتدا این ست را به شاگردان جزیده واگذار کردند، سعی بر به تساوی کشاندن آن و پیروز شدن در خانه داشتند اما بازهم این شهرداری گنبد بود که نگذاشت سپاهان پیروز این ست شود و این تیم را با نتیجه 15 بر 11 مغلوب این ست و در نتیجه کلی 3 بر 2 متحمل اولین شکست فصل کرد.
حواشی:
*تیم والیبال سپاهان که میزبان این بازی بود، به دلیل رفتار ناشایست هوادارانش برابر کاله، از حمایت آن‌ها در این بازی محروم بود تا بازی بدون تماشاگر برگزار شود.
*تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان، تیمور باجول رئیس هیئت والیبال استان اصفهان و برخی پیشکسوتان والیبال استان اصفهان بازهم از مهمانان ویژه این دیدار بودند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113534/سپاهان-طعم-اولین-شکست-را-چشید
بستن   چاپ