پیام سپاهان
در هفته اول لیگ برتر بسکتبال؛
نامی نو صدای پاز را بست
پنجشنبه 16 آبان 1398 - 15:09:48
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان تیم بسکتبال بانوان نامی نو گام اول در هفته نخست لیگ برتر را با شکست پاز تهران در اصفهان محکم برداشت.

هفته نخست فصل تازه رقابت های لیگ برتر بسکتبال امروز در شهرهای مختلف آغاز شد.
در اصفهان و از گروه الف تیم نامی نو در ورزشگاه آرارات اصفهان میزبان پاز تهران بود که در پایان توانست با نتیجه 61بر 41 پاز را شکست دهد.
جعفری این بازی را با ترکیب خدادادی، رنجبر، کشفی، اسماعیل زاده و آسودوریان برای نامی نو آغاز کرد.
به گزارش ایسنا، حسینی سرمربی پاز نیز ترکیب قیس، شیبانی، تقی زاده و هویدی را به زمین فرستاد.
کوارتر اول با اشتباهات فردی و نبود هماهنگی بازیکنان نامی نو همراه بود و این فرصت را به شاگردان مهسا حسینی در تیم پاز دادند تا بتوانند امتیازات خوبی در این کوارتر کسب کنند.
تقی زاده در تیم پاز با زدن دو پرتاب 3 امتیاز و توپ ربایی هایی که داشت در کوارتر اول نامی نو را با مشکل روبرو کرد. این کوارتر در پایان با نتیجه 15 بر 10 به سود سورمه ای پوشان پاز خاتمه پیدا کرد.
در کوارتر دوم جعفری با تغییر سیستم بازی سعی در دفاع بسته کرد که این تغییر سیستم خوب هم جواب داد در 2 دقیقه ابتدایی کوارتر دوم هیچ امتیازی در تابلو ثبت نشد اما در ادامه با درخشش کاپیتان نامی نو و پاسکاری های خوب بازیکنان علاوه بر جبران امتیازات از دست رفته امتیاز 16 بر 15 بر تیم نامی نو میزبان رقم زده شد.
روند امتیاز گیری نامی نو در لین کوارتر از یک سو و ناکامی پازی ها از سوی دیگر موجب شد تا این کوارتر با نتیجه 10 بر1 به سود نامی نو به پایان برسد و دو تیم با نتیجه 20 بر16 در نیمه نخست به رختکن بروند.
هر چه از زمان بازی بیشتر می گذشت شاگردان جعفری هماهنگ تر شدند. این کواتر نیز با اختلاف زیاد و نتیجه 20 بر6 به سود نامی نو به پایان رسید.
در کوارتر پایانی با خارج شدن خدادادیان به علت 5 خطا شدن و اختلاف زیادی که ایجاد شد، جعفری ترکیب جوان خود را برای کسب تجربه به میدان فرستاد که البته خیلی عملکرد خوبی نداشتند این کوارتر نیز هرچند شاگردان حسینی تلاش کردند امتیازات از دست رفته را جبران کنند و با نتیجه 19 بر21 به سود میزبان به پایان رسید اما در نهایت این نامی نو بود که با نتیجه 61 بر41 و اختلافی 20 امتیاز پیروز میدان شد.
در پایان این دیدار مطهره کشفی و مهسا تقی زاده بازیکنان امتیاز آور تیم های خود در نامی نو و پاز بودند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113520/نامی-نو-صدای-پاز-را-بست
بستن   چاپ