پیام سپاهان
مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان:
آشوب های اخیر در عراق ناشی از جریان نفوذ است
پنجشنبه 16 آبان 1398 - 11:17:19
پیام سپاهان - کاشان - مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان گفت: آشوب های ایجاد شده در شهرهای عراق ناشی از نفوذ دست نشانده های استکبار جهانی و حمایت مالی و رسانه ای مزدوران عبری-عربی آن ها در منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا رضازاده شامگاه چهارشنبه در جشن امامت امام زمان (عج) با بیان اینکه از زمان امام جواد (ع) تا امام حسن عسکری (ع) خفقان بسیار شدیدی توسط حکام آن زمان بر جامعه اسلامی حاکم بود، اظهار داشت: با این وجود در همین دوران شیعه و معارف اسلامی هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی رشد قابل توجهی داشت.
وی با اشاره به مشقات امامان معصوم برای اداره شیعه با وجود حجم گسترده ای از خفقان در آن زمان ابراز داشت: برخی از افراد این دوران وظیفه داشتند به عنوان نائب امام در بین مردم حضور داشته باشند تا نسبت به انجام امور مربوط به شیعیان اقدام کنند.
آشوب های اخیر در عراق ناشی از نفوذ است
مدیر کل روابط عمومی شورای نگهبان با اشاره به تحولات اخیر عراق بیان داشت: آشوب های ایجاد شده در شهرهای عراق ناشی از نفوذ دست نشانده های استکبار جهانی و حمایت مالی و رسانه ای مزدوران عبری-عربی آن ها در منطقه است.
وی با بیان اینکه در دوران صدام حدود سه و نیم میلیون شیعه عراق توسط صدام کشته شدند، افزود: با وجود اینکه اعتقاد داریم برخی از خواسته های مردم عراق در زمینه تامین زیرساخت های کشور به حق است ولی آشوب و ناامنی نباید در این کشور گسترش پیدا کند.
در مواجهه با امتحانات نباید اشتباه کرد
رضازاده با اشاره به اینکه شیعه در طول تاریخ امتحانات بسیاری را پس داده است، تصریح کرد: آنچه که مهم است نباید در این امتحانات اشتباه کرد که ممکن است هر اشتباه خسارات جبران ناپذیری برای شیعه و فرهنگ تشیع داشته باشد.
وی ضمن انتقاد از وجود انشقاق در بین مسلمانان افزود: آمریکا و اسرائیل و مزدوران آن ها در کفر خود یک دست هستند و سعی می کنند با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و شیعیان زمینه تسلط خود را بین آن ها فراهم آورند.
مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه کسی که ولایت فقیه را نفهمد روح دین را نمی فهمد، اظهار داشت: حضور ولایت فقیه در جامعه باعث وحدت و عدم انشقاق در بین آحاد مردم جامعه می شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113511/آشوب-های-اخیر-در-عراق-ناشی-از-جریان-نفوذ-است
بستن   چاپ