پیام سپاهان
حسینی: در بدترین زمان ممکن مصدوم شدم
سه شنبه 14 آبان 1398 - 19:57:00
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در بدترین زمان فصل و در حالی که در بازی‌های پیش فصل عملکرد خوبی داشتم، مصدوم شدم و دو ماه از میادین دور بودم.

محمدرضا حسینی پس از پیروزی تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: خدا را شاکر هستم که در این بازی توانستیم پیروز شویم و از هوادارانمان تشکر ‌می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و بازی زیبایی را برای ما رقم زدند و بیشترین سهم را در این بازی داشتند.
وی درباره اینکه چه زمانی به دوران اوج خود خواهد رسید؟ گفت: خدا را شکر می‌کنم که در این بازی تیمم و خودم عملکرد خوبی داشتیم. من در بدترین زمان فصل و در حالی که در بازی‌های پیش فصل عملکرد خوبی داشتم، مصدوم شدم و دو ماه از میادین دور بودم.
به گزارش ایسنا، حسینی افزود: رفته رفته شرایط بهتری پیدا کردم و از باشگاه، کادرفنی و به ویژه هواداران تشکر می‌کنم از من حمایت کردند و می‌دانستند که من روزی به شرایط آرمانی خودم می‌رسم و امروز سعی کردم شرایط خوبی داشته باشم و معتقدم به شرایط آرمانی خودم نزدیک می‌شوم.
هافبک تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: اولین وظیفه من ارسال پاس گل است و اگر موقعیتی توانستم گل کنم. خدا را شکر امروز توانستم ثمر بخش باشم.
وی در پایان درباره اینکه آیا بازی گذشته تراکتور با استقلال بر روی این نتیجه تاثیر گذاشته یا خیر؟ گفت: این موضوع تیغ دو پهلو است. ما خیلی به این موضوع توجه نکردیم و هر بازی برای 3 امتیاز به میدان رفتیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113474/حسینی--در-بدترین-زمان-ممکن-مصدوم-شدم
بستن   چاپ