پیام سپاهان
کیانی: یک فینال را پشت سر گذاشتیم
سه شنبه 14 آبان 1398 - 19:25:05
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان بازیکن سپاهان ادعا می‌کند بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز یک فینال بود که پشت سرگذاشته شد.

مهدی کیانی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش در مقابل تراکتورسازی، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی، بازی سختی است. تیم تراکتور تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. ما دو بازی قبل مساوی کرده بودیم و هم قسم شدیم همگی که با حضور هواداران این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
وی افزود: بازی به نظر من فینال بود. یک فینال را پشت سر گذاشتیم و خدا کمک کرد، این بازی 6 امتیازی را بردیم تا صدر جدول را محکم تر در اختیار داشته باشیم.
به گزارش ایسنا، بازیکن تیم سپاهان در خصوص قول قهرمانی به هواداران گفت: ما شایسته قهرمانی هستم، هفته‌های قبل هم که مساوی کردیم خوب بازی کردیم، اما توپ‌هایمان وارد دروازه حریفان نشد. با قدرت داریم، کار می‌کنیم. امیدواریم در پایان جام قهرمانی را تقدیم هواداران سپاهان کنیم.
کیانی در ارتباط با رفتنش به سمت هواداران تراکتور سازی و تشکر از آن‌ها اظهار کرد: من وظیفه خودم دانستم رسم مهمان‌نوازی را به جا بیاورم. یازده سال نان و نمک مردم آذربایجان را خوردم و بچه‌های من آنجا به دنیا آمدند و هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. تنها کمی دلخوری از چند نفر داشتم و انشالله که همیشه این هواداران و مردم آذربایجان سلامت باشند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113464/کیانی--یک-فینال-را-پشت-سر-گذاشتیم
بستن   چاپ