پیام سپاهان
امام جمعه منطقه راوند کاشان:
خصومت‌ آمریکا بر علیه ملت ایران تمامی ندارد
دوشنبه 13 آبان 1398 - 1:14:54 PM
مهر
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه راوند کاشان با اشاره به اینکه خصومت‌ آمریکا بر علیه ملت ایران تمامی ندارد، گفت: مقاومت مردم ایران باعث شده که آمریکا در طول 40 سال اخیر در تمام دسیسه‌های خود شکست بخورد.

 حجت الاسلام سیدمهدی اصل حسینی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم راهپیمائی یوم الله 13 آبان با بیان اینکه سخن و شعار امروز همه مردم ایران مرگ بر آمریکاست، اظهار داشت: خصومت‌ها و دشمنی‌های آمریکا بر علیه ملت ایران تمامی ندارد.
وی با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی بر علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: آنچه باعث شده است که آمریکا در طول 40 سال اخیر در تمام دسیسه و دشمنی های خود شکست بخورد مقاومت مردم ایران بوده است.
امام جمعه منطقه راوند با بیان اینکه ترامپ و نتانیاهو همان یزید و شمر زمان ما هستند، تصریح کرد: ملتی که آموزه های خود را از امام حسین(ع) گرفته است هیچ گاه با یزید و شمر مذاکره و بیعت نمی کند.
تبعیت از فرامین رهبری حرکت در مسیر امام حسین(ع) است
وی تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب را حرکت در مسیر امام حسین(ع) دانست و افزود: بر تمام مدیران و مسئولین لازم و ضروری است که فرامین رهبری را سرلوحه رفتار و تصمیمات خود قرار دهند.
حجت الاسلام اصل حسینی با اشاره به رهنمودهای بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر دل نبستن به غربی ها بیان داشت: هم اکنون نیز رهبر معظم انقلاب بر نگاه مدیران و مسئولان به توانایی و ظرفیت های نیروهای داخلی به خصوص نسل جوان تاکید دارند.
دانش آموزان سرمایه و ذخیره های اصلی انقلاب اسلامی هستند
وی دانش آموزان را سرمایه و ذخیره های اصلی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به پشتوانه عظیم مردم و همین جوانان و نوجوانان توانسته است محکم و پرصلابت از آرمان های خود دفاع کند.
شایان ذکر است راهپیمائی یوم الله 13 آبان منطقه راوند کاشان با حضور گسترده و انقلابی دانش آموزان و مردم ولایتمدار این منطقه برگزار شد.
در ادامه تصاویری از برگزاری این مراسم را مشاهده می کنید:









http://www.sepahannews.ir/fa/News/113374/خصومت‌-آمریکا-بر-علیه-ملت-ایران-تمامی-ندارد
بستن   چاپ