پیام سپاهان
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان:
تمام مناطق اصفهان به پایگاه‌های خدمات اجتماعی نیاز دارد
يکشنبه 12 آبان 1398 - 14:02:27
پیام سپاهان - اصفهان-معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: تمام مناطق اصفهان نیازمند پایگاه‌های خدمات اجتماعی است.

مجتبی ناجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بحرانی نبودن وضعیت حاشیه نشینی در شهر اصفهان اظهار داشت: حاشیه نشینی محدود به مناطق حاشیه ای در شهر نمی شود و ممکن است مناطق اصلی در شهر را هم درگیر کند.
وی با بیان اینکه تخمین زده می شود 500 نفر در مناطق حاشیه ای زندگی می کنند، افزود: با توجه به فقر و کمبود امکانات رفاهی حاشیه نشین ها در معرض آسیب های اجتماعی هستند.
3 مرکز فعال پایگاه خدمات اجتماعی در استان اصفهان
معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به پایگاه های خدمات اجتماعی در مناطق حاشیه نشین تصریح کرد: سه مرکز پایگاه خدمات اجتماعی در مناطق جوی آباد، حصه و ارزنان به فعالیت مشغول هستند؛ این مراکز به صورت نمونه در این سه محله به فعالیت مشغولند تا سلامت اجتماعی در این محلات ساماندهی شود و سپس در سایر محلات اصفهان هم دایر شود.
نیاز تمام مناطق اصفهان به پایگاه های خدمات اجتماعی
ناجی با تاکید بر نیاز تمام محلات اصفهان به پایگاه‌های سلامت اجتماعی ابراز داشت: با شناسایی آسیبهای اجتماعی و نیازسنجی ساکنان هر محله می توان نوع خدمات پایگاه های سلامت اجتماعی را تعریف کرد و نیاز است که در مناطق برخوردار هم پایگاه های خدمات اجتماعی دایر شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113319/تمام-مناطق-اصفهان-به-پایگاه‌های-خدمات-اجتماعی-نیاز-دارد
بستن   چاپ