پیام سپاهان
سرمایه گذاران چینی و استرالیایی بهمن امسال به سمیرم سفر می کنند
يکشنبه 12 آبان 1398 - 08:20:27
پیام سپاهان - سمیرم- اصفهان- تعدادی از سرمایه گذاران استرالیایی و چینی بهمن ماه امسال به منظور آشنایی با ظرفیت های گردشگری به سمیرم سفر می کنند.

شهردار سمیرم روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا، گفت: روز گذشته جلسه ای با این سرمایه گذاران در اتاق بازرگانی داشتیم که مقرر شد بزودی و از نزدیک از شهر و شهرستان سیمرم دیدن کنند.
حسینعلی صادقی خاطر نشان کرد: هدف اصلی از حضور این تعداد سرمایه گذار از این دو کشور و سفر به سمیرم مشاهده توانمندی های این خطه بویژه در بخش گردشگری و بوم گردی است.
به گفته وی، شهرداری تمام طرح های قابل اجرا در حوزه های گردشگری، انرژی خورشیدی و تامین چرخه زندگی گیاهان و تبدیل زباله را ظرف مدت6 هفته ارائه می دهد تا سرمایه گذاران بعد از این زمان در شهرستان حضور یابند.
شهردار سمیرم تاکید کرد: جذب سرمایه گذار برای رونق بخشیدن به اقتصاد و معیشت شهر و مردم از مهمترین اهداف شهرداری است که با قوت دنبال خواهد کرد.
شهرستان سمیرم با 9 منطقه نمونه گردشگری و قرار گرفتن در محدوده اجرای طرح تنوع زیستی زاگرس میانی، در 160 کیلومتری جنوب اصفهان و 164 کیلومتری شمال یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
این خطه به سبب اقلیم سرد و کوهستانی ، مواهب طبیعی ، منابع آبی و نیز پوشش گیاهی از ظرفیت گردشگری بالایی برخوردار است.
7147/ ت / 6022 خبرنگار: محمود افشاری- انتشار دهنده : عمادی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113287/سرمایه-گذاران-چینی-و-استرالیایی-بهمن-امسال-به-سمیرم-سفر-می-کنند
بستن   چاپ