پیام سپاهان
حوادث یک هفته اخیر در اصفهان 2 کشته و 44 مصدوم برجاگذاشت
شنبه 11 آبان 1398 - 10:06:59
پیام سپاهان - اصفهان- 6 فقره حادثه رانندگی، انفجار کپسول گاز و سقوط از ارتفاع و در چاه عمیق در هفت روز اخیر در استان اصفهان به مرگ 2 تن و مصدومیت 44 نفر منجرشد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 17 و 32 دقیقه روز گذشته یک مرد جوان در روستای جیلان‌آباد به داخل چاه 15 متری سقوط کرد که آتش‌نشانان ایستگاه شماره 15 با حضور در محل حادثه این جوان را زنده از چاه خارج کرده و به نیروهای اورژانس 115 تحویل دادند.
فرهاد کاوه‌آهنگران درمورد سقوط جوان 23 ساله از ارتفاع 6 متری در محوطه کارگاهی مرکز سیتی‌سنتر افزود: این حادثه پنجشنبه شب رخ‌ داد که نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره 12 و 13 آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: این جوان به کمک نیروهای آتش‌نشانی به محل امن منتقل و سپس برای درمان به نیروهای اورژانس پیش‌بیمارستانی تحویل داده‌ شد.
همچنین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درباره حوادث هفت روز اخیر گفت: پنجشنبه شب گذشته براثر انفجار کپسول گاز در خیابان بزرگمهر اصفهان 6 نفر شامل 2 مرد و چهار زن مصدوم و توسط واحدهای امدادی به بیمارستان امین منتقل و تعدادی از مصدومان نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.
غفور راستین درباره حادثه دیگر انفجار کپسول گاز در روستای بوان شهرضا افزود: به دلیل استفاده نادرست از کپسول گاز در یک باب منزل مسکونی در این روستا 10 نفر شامل چهار زن و 6 کودک زخمی و برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل شدند.
وی درباره حادثه واژگونی سواری پراید در جاده انارک به نایین تصریح کرد: پنج نفر شامل 2 زن، 2دختر بچه و یک مرد در این سانحه رانندگی دچار مصدومیت و به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همچنین بیان کرد: عصر روز پنجشنبه نیز واژگونی خودروی تندر در کیلومتر 35 اتوبان کاشان- نطنز موجب کشته شدن دختر 7 ساله و مصدومیت یک کودک یکساله، 2 زن 31 و 51 ساله و مرد 54 ساله شد.
وی اضافه کرد: این مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.
راستین به واژگونی خودروی سمند در محور تودشک - کوهپایه اشاره و خاطرنشان کرد: این حادثه پنج مصدوم شامل یک مرد، سه زن و یک کودک بر جا گذاشت که پس از مداوای اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس، به بیمارستان امین شهر اصفهان منتقل شدند.
وی درخصوص حادثه واژگونی تانکر حمل سوخت روبروی ورودی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد نیز گفت: در این حادثه راننده 40 ساله تانکر مصدوم و با هماهنگی با راهداری، پلیس 110، شهرداری و معاونت بهداشتی، به بیمارستان منتظری نجف‌آباد منتقل شد.
واژگونی خودرو یکی از مشکلات اساسی محورهای ارتباطی کشور است که سالانه میلیارد ریال خسارت به اقتصاد ملی وارد می‌شود که به تاکید کارشناسان باید برای رفع آن تدابیری اصولی اندیشید.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اظهارداشت: حادثه برخورد خودروی سمند با کامیون در روستای حسن‌آباد تیران روز سه شنبه گذشته موجب مصدومیت 6 نفر شامل سه کودک ، زن 42 ساله و 2مرد 43 و 49 ساله شد که برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان بهنیای تیران منتقل شدند.
وی همچنین افزود: براثر برخورد یک دستگاه تریلی با سواری هاوال در گردنه نیه در محدوده آزادراه اصفهان-کاشان، یک زن جان خود را از دست داد.
راستین عنوان کرد: در این سانحه رانندگی پنج نفر شامل یک زن، یک مرد و سه کودک نیز مجروح و به بیمارستان خاتم‌الانبیا نطنز منتقل شدند.
اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با توان 145 پایگاه شامل 75 پایگاه شهری، 69 پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه امداد هوایی، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 830 نفر نیروی انسانی ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به شهروندان امدادرسانی می‌کند.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113224/حوادث-یک-هفته-اخیر-در-اصفهان-2-کشته-و-44-مصدوم-برجاگذاشت
بستن   چاپ