پیام سپاهان
از دستاوردهای آمار و برنامه ریزی شهری اصفهان رونمایی می‌شود
جمعه 10 آبان 1398 - 14:02:07
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان دبیر اجرایی اولین نشست سالانه آمار و برنامه ریزی در مدیریت شهری گفت: سن آمار و برنامه ریزی در شهرداری اصفهان از 10سال گذشته و در نشست یازدهم آبان از دستاوردها و پیشرفت های این مدت رونمایی کنیم.

مجید شهیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دستاوردهای این حوزه در شاخه های آمار، GIS و برنامه ریزی با حضور رئیس مرکز آمار ایران، مدیران دستگاه های اجرایی استان و صاحب نظران این حوزه رونمایی و اطلاع رسانی می شود.
وی از چاپ آمارنامه سال97 اصفهان خبر داد و تأکید کرد: برای اولین آمارنامه شهر اصفهان آماده و اکنون به چاپ رسیده است. سایر کلان شهرها در این زمان تنها نسخه الکترونیک آمارنامه های شهری را ارائه می دهند.
شهیدی یکی از اهداف این نشست را ارائه چندین سامانه منحصر به فرد اعلام کرد و گفت: در این همایش، سامانه هایی مانند داشبردهای مدیریتی و سامانه یکپارچه مدیریت شهری به منظور آشنا کردن دستگاه های اجرایی معرفی خواهد شد.
وی دیگر هدف این نشست را امضای نمادین یک تفاهم نامه و آشنایی سایر شهرها برای بهره وری از آن دانست و توضیح داد: تفاهم نامه زیر ساخت اطلاعات مکانی شهر برای اولین بار در سطح کشور میان مدیران کل 12 دستگاه اجرایی از جمله شهرداری، استانداری، نیروی انتظامی، سازمان آب، برق، گاز و…. به امضا خواهد رسید تا در نهایت این زیرساخت مکانی منبعی برای استفاده اطلاعات تمام دستگاه های اجرایی از یکدیگر شده و مرکزی به عنوان اشتراک گذاری اطلاعات به منظور تبادل اطلاعات تمام دستگاه های اجرایی باشد.
دبیر اجرایی اولین نشست سالانه آمار و برنامه ریزی در مدیریت شهری با بیان روند برگزاری این همایش گفت: نشست در دو بخش برگزار می شود. در بخش اول رونمایی از دستاوردهایی همچون نظام جامعه آماری و سند راه اندازی رصد خانه شهری انجام شده و در بخش دیگر کارگاه هایی با هدف ارائه مطالب رونمایی شده توسط کارشناسان برگزار خواهد شد.
اولین نشست سالانه آمار و برنامه ریزی در مدیریت شهری به همت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان برای مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، کارشناسان حوزه های مرتبط آمار و برنامه ریزی و معاونین برنامه ریزی کلان شهرها، یازدهم آبان ماه در هتل آسمان اصفهان برگزار می شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113180/از-دستاوردهای-آمار-و-برنامه-ریزی-شهری-اصفهان-رونمایی-می‌شود
بستن   چاپ