پیام سپاهان
شعار محوری ستاد 13 آبان؛
استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا
پنجشنبه 9 آبان 1398 - 16:21:04
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: شعار محوری روز 13 آبان «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی احمدی امروز (پنجشنبه) در نشست خبری تشریح برنامه ها و فعالیت های 13 آبان در جمع خبرنگاران در اصفهان، اظهار کرد: اگر چه روز 13 آبان مخصوص دانش آموزان است، اما روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده و به همین مناسبت همه اقشار مردم برای حضور در این مراسم دعوت هستند.
وی افزود: در اوایل انقلاب اسلامی با حرکت انقلابی و با بصیرت دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی کشف و تسخیز شد. اگر انقلاب اول را افتخار نظام می دانیم، انقلاب دوم سرآغاز افول و فروپاشی استکبار جهانی شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: کارتر رئیس جمهور آمریکا در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی گفت که شاه تسلیم پیشنهادهایی بود که از سفارت خانه ما به او ارسال می‌شد و این نشان می‌دهد رفتار تعاملی با سرسپرده بودن بسیار متفاوت است و شاه تا آن میزان وابسته به ایالات متحده بوده است.
احمدی تصریح کرد: شاه تا اندازه‌ای به آمریکایی ها نزدیک شده بود که انگار برای آنها کار می کند و خواسته های آنها را برآورده می کند. بصیرت و آگاهی دانش آموزان انقلابی باعث جلوگیری از جاسوسی آمریکایی‌ها شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: چهلمین سالگرد تسخیر لانه جاسوسی، مبارزه با استکبار که نماد آن در 13 آبان محقق خواهد شد، از دستاوردهای اجرای گام دوم انقلاب است. با گذشت یک سال از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و امید آنها به تضعیف جمهوری اسلامی و تغییر رویکرد ایران، هیچکدام محقق نشده و نشان از بی اثر بودن تحریم ها دارد.
وی ادامه داد: از جمله ویژگی‌های 13 آبان در سال جاری زبان مشترک همه سلیقه‌های سیاسی ایران در بد عهد بودن آمریکایی‌ها است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امیدواریم که امسال 13 آبان پرشور و پر رونقی در اصفهان شاهد باشیم. از چند ماه گذشته برای برگزاری این مراسم برنامه ریزی شده است و امیدواریم که حضور پررنگی در این مراسم داشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد: ساعت 9 صبح روز 13 آبان اجتماع مردم در میدان امام حسین(ع) آغاز می‌شود و مسیر راهپیمایی از خیابان باغ گلدسته به سمت چهار راه آمادگاه است.
احمدی افزود: سخنران مراسم جانشین رئیس سازمان بسیج کشور است و شعار محوری این روز «استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا» است.
محدودیت های ترافیکی روز 13 آبان در اصفهان
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان نیز گفت: در این روز محدودیت‌های ترافیکی خواهیم داشت. توقف هر گونه وسیله‌ی نقلیه در میدان امام حسین و مسیر باغ‌گلدسته در این روز از ساعت 6بامداد ممنوع خواهد بود و در صورت پارک اتومبیل در این مسیر آن را به پارکینگ طالقان انتقال می‌دهیم.
سرهنگ علی اکبر قاسمی ادامه داد: اتوبوس‌های شرکت اتوبوس رانی نیز پس از انتقال راهپیمایان در خیابان‌های میرداماد، خراسانی و طول خیابان آمادگاه حاضر هستند که بعد از مراسم مردم با آنها بازگردانده می‌شوند.
وی افزود: محدودیت ترافیکی از ساعت هشت صبح 13 آبان از تقاطع تختی، میدان امام حسین(ع)، شمس آبادی، طالقانی به سمت میدان امام حسین، بهشتی نژاد، خراسانی، آمادگاه و پاسداران، کمال اسماعیل تا پایان مراسم اعمال خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113136/استکبار-ستیزی-و-مقاومت-اسلامی-سرآغاز-افول-و-فروپاشی-آمریکا
بستن   چاپ