پیام سپاهان
ضرورت بازمهندسی بودجه دولت الکترونیک در سال 99
چهارشنبه 8 آبان 1398 - 22:32:13
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان گفت: در بخش توسعه دولت الکترونیک اقدامات خوبی انجام شده اما در بودجه سال 99 باید بازمهندسی شود.

به گزارش ایسنا محمد اطرج عصر امروز چهارشنبه در آئین افتتاح بیست و پنجمین نمایشگاه اتوکام اصفهان، با اشاره به نامگذاری سال 98، اظهار کرد: در این سال که مزین به نام رونق تولید است با شعار زندگی هوشمند برنامه های خود را شروع کردیم. باتوجه به فضای ناامیدی حاکم بر کشور، شورای سیاست گذاری نمایشگاه تصمیمی اتخاذ کرد تا فضای استارتاپ ها حوزه های مختلف تولید محتوا، گردشگری، شهر هوشمند و...افزایش یابد.
وی با بیان اینکه نمایشگاه اتوکام همانند سال های گذشته با تفکر جمعی و همکاری تمام فعالان و ذی نفعان آن برگزار می شود، گفت: فضای نمایشگاهی بیست و پنجمین رویداد اتوکام در فضایی بالغ بر 9 هزار مترمربع و در چهار سالن با مشارکت 180 مشارکت کننده در حوزه های مختلف صنعت درحال برگزاری است.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان یکی از اهداف این سازمان را 2 برابر شدن گردش مالی این صنعت تا سال 1401 معرفی کرد و تاکید کرد: تاکنون دو گام در این راستا برداشته شده است. نخستین گام در صنعت نساجی که 25 درصد اشتغال استان اصفهان را شامل می شود و گام دیگر توسعه بخش خدمات است، زیرا آینده جهان در حوزه خدمات است، اما متاسفانه در اقتصاد سنتی هنوز بااین شیوه خو نگرفته ایم.
اطرج تاکید کرد: حدود 8 هزار واحد صنعتی در استان اصفهان داریم که ترکیب آن با صنعت دیجیتال میزان بهره وری را افزایش می دهد.
وی با بیان اهمیت استفاده از ظرفیت های شهرستانی، گفت: برای استفاده از ظرفیت های شهرستان ها نشست هایی با رؤسای نظام صنفی شهرستان ها پیش بینی شده است.
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان اضافه کرد: در بخش توسعه دولت الکترونیک اقدامات خوبی انجام شده اما در بودجه سال 99 باید بازمهندسی شود.
اطرج ادامه داد: اصفهان دارای 2 آزمایشگاه معماری سازمانی است که با توجه به ظرفیت های موجود می تواند سهم خوبی در 23 پروژه دولت الکترونیک به خود اختصاص دهد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/113109/ضرورت-بازمهندسی-بودجه-دولت-الکترونیک-در-سال-99
بستن   چاپ